Gå til innhold

Gravid etter spontanabort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ett par spørsmål..

Jeg hadde en spontanabort for snart 4 uker siden, så nå går jeg å venter på mensen.. det som er greia her, er at jeg er litt øm nederst i magen, på høyre å venstre side. Flyr også på do å tisser hele tiden.. Siden jeg ikkke vet når mensen kommer tilbake, har jeg tatt en test som ble negativ. Kan jeg være gravid, å merke noe så tidlig? 

Anonymkode: 0f130...dd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid 14 dager etter en exu ( graviditet utenfor livmoren). Så ja, du kan være gravid.

Skrevet
7 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Jeg ble gravid 14 dager etter en exu ( graviditet utenfor livmoren). Så ja, du kan være gravid.

Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet.. 🤗

Anonymkode: 0f130...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...