Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Hei. Jeg har ett par spørsmål.. Jeg hadde en spontanabort for snart 4 uker siden, så nå går jeg å venter på mensen.. det som er greia her, er at jeg er litt øm nederst i magen, på høyre å venstre side. Flyr også på do å tisser hele tiden.. Siden jeg ikkke vet når mensen kommer tilbake, har jeg tatt en test som ble negativ. Kan jeg være gravid, å merke noe så tidlig? Anonymkode: 0f130...dd7
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Jeg ble gravid 14 dager etter en exu ( graviditet utenfor livmoren). Så ja, du kan være gravid.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 7 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Jeg ble gravid 14 dager etter en exu ( graviditet utenfor livmoren). Så ja, du kan være gravid. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet.. 🤗 Anonymkode: 0f130...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå