Gå til innhold

Passer i buksene mine!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 svangerskap og ti år med lite søvn, mye stress, minimalt med prioritert tid til trening, mye trøste- og stresspising,  har jeg endelig fått meg selv tilbake!! 

Jeg måtte kjøpe ny bukse, for jeg har kvittet meg med mange gamle, slitte.. Og da oppdaget jeg at jeg måtte ha str 38!! Jeg gikk hjem, og fant det jeg har spart på i tilfelle jeg skulle finne tilbake til godformen. 

Så nå har jeg plutselig 5 ekstra bukser!! De er ikke helt moderne😬 men jeg er fornøyd!! 

Anonymkode: 3afa2...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! 

Anonymkode: 043f2...cfc

Skrevet

😊😊😊😊😊

Anonymkode: 3afa2...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...