Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Etter 3 svangerskap og ti år med lite søvn, mye stress, minimalt med prioritert tid til trening, mye trøste- og stresspising, har jeg endelig fått meg selv tilbake!! Jeg måtte kjøpe ny bukse, for jeg har kvittet meg med mange gamle, slitte.. Og da oppdaget jeg at jeg måtte ha str 38!! Jeg gikk hjem, og fant det jeg har spart på i tilfelle jeg skulle finne tilbake til godformen. Så nå har jeg plutselig 5 ekstra bukser!! De er ikke helt moderne😬 men jeg er fornøyd!! Anonymkode: 3afa2...a29
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Gratulerer! Anonymkode: 043f2...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå