Gå til innhold

7 åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har større barn, vil dere være så snill å gi deres mening : 

jeg har en gutt på 7 år som jeg synes kan være litt barnslig, men samtidig en flink ansvarsfull, følsom gutt. 

Han lærer fort på skolen, lekser skal gå litt fort, da han synes de er litt kjedelige. Han gjør de alltid rett men kunne gjort det litt penere. Han får ekstra lekser i engelsk fordi han ligger langt foran de andre. 

Han har flere venner, men liker (virkelig liker) kun noen få, han kan begynne å gråte av å tenke på de, og når jeg spør hvorfor han gråter så er det fordi han savner de og de er så snille med han. Han tåler mye men hvis noen plager han leeenge så kan han gå til angrep eller dytte tilbake. Han innrømmer det ALLTID, og prøver aldri å skjule det. Han leker greit med både gutter og jenter. 

Han er alltid til å stole på, hvis f.eks han får en beskjed om å ikke spille på ipad (de gangene han kommer hjem halv time før oss) så gjør han aldri det før han får beskjed at det er greit. Han er veldig kosete og «barnslig»

Tenker dere her at han er litt annderledes fordi han f.eks ikke prøver grenser? Han sier sjeldent i mot oss voksne, og gjør det han får beskjed om uten mas. (Heelt ulik sin storesøster). Vi trenger ikke minne han på regler som vi har hjemme. 

Anonymkode: a9e29...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...