Gå til innhold

Hvilken av "Die Hard" filemene er "julefilmen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker?

Anonymkode: 3bdc0...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, cherry coke skrev:

Eneren mener jeg:)

Det var det jeg og trodde, men fant det ikke ut. Hvorfor sender de fireren hele tiden da tro...arrgghh :eeeh:

Hi

Anonymkode: 3bdc0...bf2

Skrevet

De to første, Ho Ho Ho

Anonymkode: 196fc...10a

Skrevet

Helt klart nummer én!

»Now I have a machine gun - ho ho ho!»

Skrevet

Aha, en julefilm jeg mangler! Har aldri sett noen Die Hard, her skal anskaffes, 1 og 2, altså?

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Aha, en julefilm jeg mangler! Har aldri sett noen Die Hard, her skal anskaffes, 1 og 2, altså?

What???!

Aldri sett Die Hard! 😱😱😱

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Ja, om du liker (noe yngre)Bruce Willis i blodig avrevet hvit singlet så får du en finfin bonus

Skrevet
Akkurat nå, Nordisk skrev:

What???!

Aldri sett Die Hard! 😱😱😱

Kategorisert som "harry action" og komplett uaktuell på kino da den kom, og aldri tenkt på siden. Men hvis den er julefilm kan den være så harry den vil, haha.

1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Ja, om du liker (noe yngre)Bruce Willis i blodig avrevet hvit singlet så får du en finfin bonus

Vet altså ikke helt det, men det kan jo bli en overraskelse.

Skrevet

Altså, en Bruce Willis/John McClane is blodig, avrevet hvit singlet ER jo grunnen til å se Die Hard! Julestemning de luxe!

Skrevet

Ref. gammel episode av friends - Bruce Willis er på min laminerte liste

Skrevet (endret)

Hehe. 😛 Husker du da Bruce spilte svigerfaren til Ross? 🙈

Endret av Nordisk
Skrevet
Akkurat nå, frk Nilsen skrev:

Nemlig, det var det jeg tenkte på også, min eneste Bruce-referanse, så dette blir spennende :D og så er det en film sneipene muligens gidder å se sammen også.

Skrevet
10 minutter siden, sug lut skrev:

Nemlig, det var det jeg tenkte på også, min eneste Bruce-referanse, så dette blir spennende :D og så er det en film sneipene muligens gidder å se sammen også.

Du får gi oss tilbakemelding når du har sett den (dem). Her har jeg og mannen bestemt at vi skal se den (eneren) på fredag, med litt vin inkludert. Ingen jul uten Die Hard!

Skrevet
3 minutter siden, Nordisk skrev:

Du får gi oss tilbakemelding når du har sett den (dem). Her har jeg og mannen bestemt at vi skal se den (eneren) på fredag, med litt vin inkludert. Ingen jul uten Die Hard!

Her drar vi det så langt som ingen jul uten die hard maraton. Gleder meg til barna blir store nok til å ta del i tradisjonen. Foreløpig betyr det en barnefri kveld, som jo også er fint av og til, men gode tradisjoner må føres videre! 

Anonymkode: 5dc36...fe8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her drar vi det så langt som ingen jul uten die hard maraton. Gleder meg til barna blir store nok til å ta del i tradisjonen. Foreløpig betyr det en barnefri kveld, som jo også er fint av og til, men gode tradisjoner må føres videre! 

Anonymkode: 5dc36...fe8

Imponerende!

Jeg elsker eneren, er glad i nummer to og tre, kan til nød se nummer fire, men nummer fem er et makkverk. 😣

Yippee-ki-yay, motherfucker! 🎄

Skrevet

Den i New York. 

Beste er han sjåføren som venter i kjelleren og drikker tom minibaren. 😊

Anonymkode: 6a28c...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...