Gå til innhold

Jeg blir så frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1,5 mnd siden fant jeg ut at moren min hadde gått fra typen sin gjennom ti år, samtidig som jeg oppdaget at hun hadde funnet en ny. Hun er svært frustrert over eksen, og ønsker ikke ha kontakt med han. Jeg kan på sett og vis forstå det, siden det er helt slutt!
Men nå har hun bedt meg om å ikke ha kontakt med denne mannen mer. Han har gjentatte ganger tatt kontakt med meg, noen ganger har jeg svart- andre ganger ikke. Idag ba hun meg om å ikke ha kontakt med denne mannen noe mer. 

Er dette noe jeg burde respektere? 
Dette er en mann som har vært i livet mitt i 10 år, og nå skal jeg plutselig ikke få snakke med han noe mer? Er det bare jeg som er hårsår hær?
I tillegg er det galt at jeg ikke ønsker ha kontakt med den nye "familien" hennes.

Kjenner jeg blir steine gal! 

Anonymkode: fda29...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Bor du med mor?

Anonymkode: 95bce...bb4

Skrevet

Er det du som er ca. 24 år med en søster på 14 år, hvor mor dumpet typen gjennom ti år og så ville presentere den nye rett etterpå, inkl. å involvere hans barn?

I så fall - kontakt barnevernet slik du ble anbefalt tidligere, det din mor holder på med er ikke bra for din søster, og hun vil bli alene i dette når du flytter tilbake til ditt egentlige liv.

Mener det var en annen tråd her også nettopp, hvor en mor også hadde dumpet en fyr og ville at datteren skulle invitere ny type hun aldri hadde møtt i dåpen til barnet. Er du henne - sett grenser for deg selv! Fortell din mor at du hun ikke kan diktere hvem du skal ha kontakt med og ikke, og også at du ikke ønsker å bli introdusert for den nye mannen i hennes liv før de har hatt et stabilt forhold en god stund. Først etter det vil det være aktuelt å møte hans familie også.

Anonymkode: 29c4f...af1

Skrevet

Spørs jo helt hva som er grunnen til at hun er frustrert over han da ? Hvis han har mishandlet henne og behandlet henne som søppel så forstår jeg at hun ikke vil at dere skal ha kontakt med han.. Men dersom det er snakk om et "vanlig" brudd, så ville jeg holdt kontakten dersom jeg følte for det. På 10 år blir man gjerne knyttet til hverandre... Jeg ville også hatt store problemer med og akseptere noen nye.

Min mor var utro mot min far, og hun sa til meg at hun ville gå ifra faren min. Dette er flere år siden og hun er fortsatt med faren min, men dersom det hadde blitt gjennomført hadde jeg ALDRI besøkt moren min mer hvis hun flyttet inn til ny mann. Til tross for at faren min har vært nokså slem gjennom hele oppveksten min. Mye vold og alkohol, men mamma har like mye skyld som pappa. Den følelsen av at jeg og broren min måtte oppleve all dritten, men når vi er voksne og har flyttet ut, DA skal hun bytte partner og være utro og late som om alt er greit.... Nei

Anonymkode: 67cf8...a26

Skrevet

Hun bestemmer ikke over deg og heller ikke over hvem du er i kontakt med. 

Anonymkode: 423b7...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...