Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Min sønn hade omgangssyke på torsdag. I går ble jeg nærmest erklært dødssyk av meg 😂 spøy og hadde diaré om hverandre. I dag er jeg bedre men fortsatt svak. Min datter spøy også i går og min kjære x presterte å gjøre det mest idiotiske før jul, nemlig å sende henne på skolen! Så når er man mest smittsom med omgangssyken? Før, under eller etter spying? Anonymkode: 47a39...cc0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Skrevet 12. desember 2017 48 timer Anonymkode: 2e069...5fe
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Mest smittsom rett før, under og i 48 timer etter. Etter det avtar smittefaren. Anonymkode: 3c83e...8eb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Uff! F**** at han kan være så dum! Håper virkelig ikke at hun smitter andre! Anonymkode: 47a39...cc0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Uff! F**** at han kan være så dum! Håper virkelig ikke at hun smitter andre! Anonymkode: 47a39...cc0 Det toget har nok gått. Er nok mange som kommer til å forbanne dere de neste ukene. Utrolig tankeløst å sende henne på skolen, spesielt 2 uker før jul Anonymkode: 2e069...5fe
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det toget har nok gått. Er nok mange som kommer til å forbanne dere de neste ukene. Utrolig tankeløst å sende henne på skolen, spesielt 2 uker før jul Anonymkode: 2e069...5fe Ja dessverre jeg visste ikke noe om dette da de dro til far på søndag. Hadde jeg visst det hadde jeg selvsagt sagt at det var helt uaktuelt å gå på skolen!!! Kjeftet han huden full når jeg fikk vite det! (Ikke st det hjelper) Anonymkode: 47a39...cc0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 Du er mest smittsom mens du spyr, det er smitte i kroppsvæsken som kommer ut av deg. Med de fleste magevirus er du smittsom i ca 24 timer, men noen er smittsomme lenger, opptil 48 timer. For skolebarn er det vanlig å ha et døgn uten "tømming" før man går på skolen igjen, men i mange barnehager er regelen 48 timer for de er så mye tettere på hverandre. Anonymkode: 188f5...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå