Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 På ferdige pepperkaker i butikken står det enten "inneholder soyalecitin" eller "kan inneholde spor av" (råvarer jeg ikke tåler). Jeg tåler ikke mandler, nøtter, egg, soya. Frukt&bær er jeg usikker på, for reagerer på det meste av det også. Vil ikke ødelegge jula med å "teste ut appelsiner", for å si det sånn. Og ikke før jul heller, for jeg har så mye å gjøre Har plutselig blitt allergisk, så dette er nytt for meg.. Jeg skal bake pepperkaker selv, lager deigen selv. Men jeg kommer ikke på noe mer. Et familiemedlem har tilbudt seg å lage krumkaker uten egg så det er jo flott. Jeg tenkte kanskje å lage hjemmelagde fløtekarameller. Men er det noe mer jeg kan lage? Kan ikke spise sjokolade (som er det beste jeg vet, tåler ikke sjokolade, ikke spør meg hvorfor for det vet jeg ikke) eller marsipan noe mer så vil sørge for at jeg også kan kose meg i jula. Det er jo begrenset hvor mye pepperkaker og krumkaker en har lyst på også Anonymkode: 75ccd...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå