Gå til innhold

Hva får din dattet på 11 år i julegave?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er tidlig, men min jente er veldig interessert og har stor kunnskap om sminke. Nesten mer enn sin mor 😂😂

Det betyr ikke at hun får bruke sminke til daglig, men hun bruker til fint og er veldig opptatt av mote, sminke og velvære. 

Men hun får ikke noe sånt til jul av oss foreldre da. Hun har sminke i kalenderen sin, alt fra lipliner og gloss til primer og conciler. 

Anonymkode: 83b29...3a9

Hjelp! Og du lar jenta fylle kroppen og huden med miljøgifter fra hun er et barn. Og støtter henne i at utseendet er det som gir ei jente verdi.

Anonymkode: 335d2...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er tidlig, men min jente er veldig interessert og har stor kunnskap om sminke. Nesten mer enn sin mor 😂😂

Det betyr ikke at hun får bruke sminke til daglig, men hun bruker til fint og er veldig opptatt av mote, sminke og velvære. 

Men hun får ikke noe sånt til jul av oss foreldre da. Hun har sminke i kalenderen sin, alt fra lipliner og gloss til primer og conciler. 

Anonymkode: 83b29...3a9

Primer og concealer til en 11 åring? Ser ikke noe problem med lipgloss og litt mascara, men concealer? Hadde datteren min på 10 år kommet med samme sminke som meg, så hadde hun blitt sendt inn på badet igjen.. 

Anonymkode: 4624b...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 19.44, Anonym bruker skrev:

Hjelp! Og du lar jenta fylle kroppen og huden med miljøgifter fra hun er et barn. Og støtter henne i at utseendet er det som gir ei jente verdi.

Anonymkode: 335d2...6d6

Det er din høyst subjektive tolkning av det jeg har skrevet, og stemmer ikke med virkeligheten.

Jeg er motvekten til det dansemiljøet som hun er en del av hvor sminke og kostymer er en viktig del av oppvisningen. 

Interessen hennes for dette er forankret i henne, nettopp derfor er det så viktig at jeg er der og snakker med henne om dette og veileder og setter litt grenser.

Du vet, det er stor forskjell på barn i den alderen. Noen leker fremdeles med dukker, andre har blitt ungdommer og dermed andre interesser. De er like normal og må få aksept for hvordan de er begge to. Eller er det bare barn med interesser innenfor det DU definerer som sunne som blir respektert av deg? I så fall setter jeg spørsmålstegn med om denne fordomsfulle siden av deg er noe du er stolt av? 

Anonymkode: 83b29...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye tursko😊  er akkurat det hun trenger å hun har ingen spesielle ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...