Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 Hei! Jeg er student i Oslo og er i gang med eksamensoppgave. Jeg skal lage forslag til en løsning som gjør det lettere å handle inn og planlegge større sammenkomster for småbarnsfamilier, og har derfor en spørreundersøkelse som omhandler foreldres vaner rundt handling og planlegging Jeg hadde satt utrolig stor pris på om folk vil svare, og dermed hjelpe meg å sanke inn 15 studiepoeng! Tar omtrent 5 minutter. På forhånd takk! Link fjernet, Hanne mari, forumansvarlig Anonymkode: a8a02...3ae
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Dette er ikke lov her inne Anonymkode: fcb38...0e5
Julie (: Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Svart Men ble nok ikke så positivt, kanskje. Jeg elsker nemlig å lage istand til selskaper selv
Gjest Forumassistent Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 Linken i trådens hovedinnlegg er fjernet.Her på Foreldreforum er det ikke tillatt med linker til spørreundersøkelser. Det kan du lese om her: http://www.klikk.no/forum/foreldre/guidelines/ Der det står at du ikke kan poste: * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter. Noen brukere er merket Firmabruker, de har da en egen avtale med Foreldre.no. Hanne Mari, forumansvarlig
Anbefalte innlegg