Gå til innhold

Denne siden er blitt som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninnekveld der man på på forhånd må bestemme seg for kveldens tema og holde seg strikt til det.

"Velkommen til meg kl. 20. i kveld. Tema er hus og hage". Vil du snakke om noe annet? Ja, da får du gå et annet sted.

Anonymkode: 5732e...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En venninnekveld der man på på forhånd må bestemme seg for kveldens tema og holde seg strikt til det.

"Velkommen til meg kl. 20. i kveld. Tema er hus og hage". Vil du snakke om noe annet? Ja, da får du gå et annet sted.

Hvorfor sier du det? 

Skrevet

Hmm, vet ikke helt om jeg er enig i det. Hva er dagens tema da mener du?

Anonymkode: 24dec...0b3

Skrevet

Fordi trådene blir flyttet til diverse underforum som ingen gidder besøke.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva er det egentlig greit å diskutere her? 

Anonymkode: 3de84...76b

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å gnæg nå. Har det falt deg inn at du ikke får svar fordi de ikke er interessante?

Anonymkode: 1bb98...50e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å gnæg nå. Har det falt deg inn at du ikke får svar fordi de ikke er interessante?

Anonymkode: 1bb98...50e

Hi gnæger da ikke

Anonymkode: dcd54...5a2

Skrevet

Jeg må dessverre si meg enig med Hi her, altså. Hadde håpet det skulle bli liv på de andre forumene med flyttingen av tråder, men de trådene som postes «feil» her, får masse svar når de står her inne på anonym,  og nærmest ingen etter de blir flyttet..

Anonymkode: ed8a6...8e9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må dessverre si meg enig med Hi her, altså. Hadde håpet det skulle bli liv på de andre forumene med flyttingen av tråder, men de trådene som postes «feil» her, får masse svar når de står her inne på anonym,  og nærmest ingen etter de blir flyttet..

Anonymkode: ed8a6...8e9

Enig jeg og

Skrevet

Derfor er man heller inne på KG. Er der det skjer :D

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig jeg og

Jeg og. Får bare svar fram til tråden flyttes til et underforum for å dø. 

Skrevet
2 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg og. Får bare svar fram til tråden flyttes til et underforum for å dø. 

Og den greia de har med å flytte innlegg som ikke har fått svar på 24 timer er idiotisk. Jeg er ikke her inne døgnet rundt, så det kan fint gå over 24 timer før jeg henter opp min egen tråd igjen.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og den greia de har med å flytte innlegg som ikke har fått svar på 24 timer er idiotisk. Jeg er ikke her inne døgnet rundt, så det kan fint gå over 24 timer før jeg henter opp min egen tråd igjen.

Det har jeg ikke hørt om. Får de ligge på anonym frem til de ikke har fått svar på 24 timer?

Skrevet
1 minutt siden, Fandens Oldemor skrev:

Det har jeg ikke hørt om. Får de ligge på anonym frem til de ikke har fått svar på 24 timer?

" Jeg har de siste dagene flytte tråder som ikke har fått nye svar de første 24 timer, da er jeg på side 7-8-9, har fortsatt ikke opplevd at disse trådene har blitt hentet opp igjen til forssiden etter så lang tid, derfor satte vi en grense på denne tidsfristen etter erfaringer siden omgjøringen. "

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144334669-kan-dere-være-så-greie-å-slutte-å-flytte-tråder/

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

" Jeg har de siste dagene flytte tråder som ikke har fått nye svar de første 24 timer, da er jeg på side 7-8-9, har fortsatt ikke opplevd at disse trådene har blitt hentet opp igjen til forssiden etter så lang tid, derfor satte vi en grense på denne tidsfristen etter erfaringer siden omgjøringen. "

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144334669-kan-dere-være-så-greie-å-slutte-å-flytte-tråder/

Jeez.

De prøver å flytte så få tråder som mulig, sier de. Anonym spør da om de trenger å flytte noen i det hele tatt, og får følgende svar: "Vi må jo ingenting, men vi ønsker å skape liv i underkategoriene også"

Haha, er det mulig. 

Skrevet
12 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeez.

De prøver å flytte så få tråder som mulig, sier de. Anonym spør da om de trenger å flytte noen i det hele tatt, og får følgende svar: "Vi må jo ingenting, men vi ønsker å skape liv i underkategoriene også"

Haha, er det mulig. 

Haha, jeg vet. Skulle tro de hadde noe bedre å gjøre enn å lete side etter side, etter tråder de kan flytte

Skrevet

Enig. Idiotisk opplegg 

Anonymkode: aa0ca...bc6

Skrevet
6 timer siden, Pæddan skrev:

Derfor er man heller inne på KG. Er der det skjer :D

Jeg ble kastet ut i 6 mnd

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjorde du?

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk et helt innlegg slettet for godt her inne. Takhøyden er lavere enn i kirken.

Anonymkode: efd3f...a4c

Skrevet

Det blir mer likt som på andre forum. Det er merkelig at det fungerer andre steder, men ikke her.

Anonymkode: 35ca3...718

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir mer likt som på andre forum. Det er merkelig at det fungerer andre steder, men ikke her.

Anonymkode: 35ca3...718

Har nok med antall medlemmer å gjøre. Dette er et bittelite forum sammenlignet med kvinneguiden, babyverden og diskusjon.no fks. 

Anonymkode: 2c52d...419

Skrevet

Og mens dere  mugger rundt her om hvor elendig alt er så er det mange som underholdes og gledes og opplyses og irriteres og diskuterer og krangler og flirer og ler her inne. At dere gidder...

Anonymkode: a74c6...dd1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og mens dere  mugger rundt her om hvor elendig alt er så er det mange som underholdes og gledes og opplyses og irriteres og diskuterer og krangler og flirer og ler her inne. At dere gidder...

Og der ble du en av dem.......

Anonymkode: efd3f...a4c

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo enda rarere at du gidder.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...