Fru Banderas Skrevet 11. desember 2017 #1 Skrevet 11. desember 2017 **ÅPEN SØKNAD OM TILDELING AV ROLLE I ÅRETS KALENDER** Jeg ble tipset om deres kalender av en bekjent, og jeg ønsker med dette å presentere meg som mulig rolleinnehaver. Selv om det ikke ligger noen stillingsutlysning ute håper jeg dere mottar min åpne søknad. Som det fremgår av min vedlagte CV (Fru Banderas -> se profil) har jeg lang befaringstid her inne. Faktisk er det ti år om tre måneder. I realiteten har jeg hengt her siden januar 2007, men fordi jeg er tidvis bipolar har jeg vekslet mellom et par ulike profiler og fremtoninger. Nå til dags er det derimot populært å vise allmennheten at man innehar psykisk sykdom, så jeg tør hevde at det er en fordel for Kalenderen å ansette folk som står frem. Det viser takhøyde og hjertevarme hos oppdragsgiver. I tillegg er min mann, Antonio, svært kjent for de rollene han har hatt i filmindustrien i en hel mannsalder. Jeg våger å påstå at jeg, som hans fru, har vel så mye å bidra med. Jeg håper denne søknaden vekker deres interesse, og at jeg blir tatt opp til vurdering når de neste 13 kalenderlukene skal formuleres. Min spesialitet er ørn, men det er snart åtte år siden ørna var kjent her inne, og det kan hende det ikke slår helt ann i det vi skriver desember 2017. Med vennlig hilsen Fru Banderas
sug lut Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Altså, har du vurdert om Spidermamma kan bestikkes med litt lett #metoo-krafsing fra godeste Antonio? En utstrakt hånd i juletiden - og om den lander rett kan jo mye være gjort. Forøvrig håper jeg flere søknader renner inn i denne tråden. Det er jo viktig å inkludere alle og de som føler seg krenket har alltid rett.
Fru Banderas Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2017 Jeg lurer på om ikke eksen hans, Melanie, føler at hun er en #metoo siden hun fremdeles har fysisk avtrykk i form av Antonio og et hjerte på armen? Det er jo en fin historie bare det, en eks med fysiske merker. Kan du være referanse, Su Gluteo, dersom det er nødvendig? "Referanser ved forespørsel"?
sug lut Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Klart jeg kan, jeg refererer mens De venter... men det var kanskje referent og ikke referanse, ja. Jeg referanserer mens De venter.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 36 minutter siden, Fru Banderas skrev: **ÅPEN SØKNAD OM TILDELING AV ROLLE I ÅRETS KALENDER** Jeg ble tipset om deres kalender av en bekjent, og jeg ønsker med dette å presentere meg som mulig rolleinnehaver. Selv om det ikke ligger noen stillingsutlysning ute håper jeg dere mottar min åpne søknad. Som det fremgår av min vedlagte CV (Fru Banderas -> se profil) har jeg lang befaringstid her inne. Faktisk er det ti år om tre måneder. I realiteten har jeg hengt her siden januar 2007, men fordi jeg er tidvis bipolar har jeg vekslet mellom et par ulike profiler og fremtoninger. Nå til dags er det derimot populært å vise allmennheten at man innehar psykisk sykdom, så jeg tør hevde at det er en fordel for Kalenderen å ansette folk som står frem. Det viser takhøyde og hjertevarme hos oppdragsgiver. I tillegg er min mann, Antonio, svært kjent for de rollene han har hatt i filmindustrien i en hel mannsalder. Jeg våger å påstå at jeg, som hans fru, har vel så mye å bidra med. Jeg håper denne søknaden vekker deres interesse, og at jeg blir tatt opp til vurdering når de neste 13 kalenderlukene skal formuleres. Min spesialitet er ørn, men det er snart åtte år siden ørna var kjent her inne, og det kan hende det ikke slår helt ann i det vi skriver desember 2017. Med vennlig hilsen Fru Banderas Haha, det blir bare bedre og bedre å henge her inne 😂
Fru Banderas Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2017 23 timer siden, ღTyrkiskPepperღ skrev: Haha, det blir bare bedre og bedre å henge her inne 😂 Glad jeg kan være til glede..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå