Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 gir jeg mannen til jul? Han er ingen typisk mann. Han liker ikke biler og motorsport, ikke idrett. Ikke rockemusikk. Ikke verktøy og maskiner. Liker tegneserier (ikke nye). Vurderte gamle tegneserier, men tror ikke de rekker å sende det så må være noe jeg finner i fysisk butikk. Liker whisky, men er litt kjedelig å gi en flaske whisky kanskje. Han drikker kanskje 3 ganger i året så den ville holdt lenge . Han er veldig glad i bøker, skikkelig bokorm! Men han har jo lest alt han vil lese omtrent, og hvis jeg spør ham om hvilke bøker han ønsker seg skjønner han hva han får med én gang. Han er så god til å gjette på gaver. Har allerede kjøpt noe spiselig, som han ønska seg, men vil gi noe fint også. Han trenger liksom ingenting! Og jeg tenkte ikke å bruke så veldig mye på ham, kanskje 400-500 kroner. Han hadde bursdag for ikke så lenge siden, og det forverrer saken litt siden jeg ga ham et fint smykke til bursdagen. Som jeg hadde tenkt på en stund. Hva gir jeg, da? Jeg vil vel egentlig gi ham noe som han kan ha i mange år fremover, mens han selv ønsker seg egentlig bare noe han kan spise eller drikke... Anonymkode: 29883...dfe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Hva med Kindle lesebrett, siden han er så glad i å lese? Anonymkode: b2a04...708
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva med Kindle lesebrett, siden han er så glad i å lese? Anonymkode: b2a04...708 Sorry, så summen din nå. Da er det litt dyrt Anonymkode: b2a04...708
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva med Kindle lesebrett, siden han er så glad i å lese? Anonymkode: b2a04...708 Kanskje. Hvor får man kjøpt det, da? Han har snakket noe om det, men jeg liker ikke bøker (ikke de fleste i alle fall) så har ikke hørt så nøye etter, husker ikke om han liker det eller synes det er teit. Kunne "kommet inn på temaet", men vet ikke åssen jeg gjør det uten at det vekker mistanke D: Anonymkode: 29883...dfe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sorry, så summen din nå. Da er det litt dyrt Anonymkode: b2a04...708 Åja Anonymkode: 29883...dfe
sug lut Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 Gamle tegneserier får du på Finn og på antikvariater og spesialiserte brukt-tegneseriebutikker som Lucky Eddie i Trondheimsveien om du bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #8 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, sug lut skrev: Gamle tegneserier får du på Finn og på antikvariater og spesialiserte brukt-tegneseriebutikker som Lucky Eddie i Trondheimsveien om du bor i Oslo. Kan man gå til trondheimsveien i Oslo? Bor ikke der, men kan dra dit.. Anonymkode: 29883...dfe
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #9 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kan man gå til trondheimsveien i Oslo? Bor ikke der, men kan dra dit.. Anonymkode: 29883...dfe Vet jeg kan google det asså. Anonymkode: 29883...dfe
sug lut Skrevet 11. desember 2017 #10 Skrevet 11. desember 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet jeg kan google det asså. Anonymkode: 29883...dfe Hehe, det kommer jo litt an på hvor du starter fra, da ;). Butikken ligger fem min nedenfor Carl Berner, på venstre side når du går nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå