Gå til innhold

På tide med ny profilbilde-dugnad!


sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bytta og kan med hånden på hjertet si at i år har jeg også deltatt på dugnad! Flinke piker får jo besøk av nissen!

God Jul'a, damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg gjorde det fra mobil. Gå inn på profilen din og trykk på knappen til venstre for profilbildet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marge Simpson
9 minutter siden, den perfekte mor skrev:

Joda, jeg gjorde det fra mobil. Gå inn på profilen din og trykk på knappen til venstre for profilbildet😊

Jeg får det ikke til.. får ikke opp noe annet enn alternativene og når jeg trykker på "last opp fil" kommer jeg ikke videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marge Simpson skrev:

Jeg får det ikke til.. får ikke opp noe annet enn alternativene og når jeg trykker på "last opp fil" kommer jeg ikke videre 

Eg klarte det til slutt. Dobbeltsjekk at du har opna for informasjonkapslar i innstillingane dine ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nebbdyret skrev:

Eg klarte det til slutt. Dobbeltsjekk at du har opna for informasjonkapslar i innstillingane dine ☺

Voldsomt søtt bilde, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma_bergen skrev:

Sånn, da var Bergen i julestasen også🤶😄

Men ser at bilde ble ganske utydelig når det ble så lite🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Giss skrev:

Julebilder fant jeg ikke, men nå fikk jeg endelig (etter 6 år) funnet meg et profilbilde. Det får da telle lidt positivt...

 

Det tok meg også seks år! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson
1 time siden, Nebbdyret skrev:

Eg klarte det til slutt. Dobbeltsjekk at du har opna for informasjonkapslar i innstillingane dine ☺

I hvilke innstillinger? På DIB eller telefonen, og i såfall hvor? 

Jeg har funnet et riktig så fint bilde også. Nå er jula på nippet til å bli ødelagt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 0.07, Marge Simpson skrev:

I hvilke innstillinger? På DIB eller telefonen, og i såfall hvor? 

Jeg har funnet et riktig så fint bilde også. Nå er jula på nippet til å bli ødelagt.....

På telefonen min. Under innstillingar for Internett, enten under «avansert» eller «personvern» trur eg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Superdolly skrev:

Julekjolen er på og gavene pakket. Nå blir det jul i Andeby også.

Superstilig Juledolly! Jeg kjenner ei som også har sånn nissemordrakt til bruk etter barns leggetid - hennes mann er overlykkelig. Tenk deg hvor glad Donald blir, da, Dolly har ikke engang franskåpningsjulletruse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

Superstilig Juledolly! Jeg kjenner ei som også har sånn nissemordrakt til bruk etter barns leggetid - hennes mann er overlykkelig. Tenk deg hvor glad Donald blir, da, Dolly har ikke engang franskåpningsjulletruse!

Du «kjenner ei»....  🙈😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...