Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Måtte finne en overskrift som fenget (unnskyld) Jeg hatt 3 spontanaborter ganske rett etter hverandre i løpet av det siste året. Har vært 6 uker, 8 uker og 11 uker på vei. Nå hadde jeg siste i september, og har hatt mens 3 ganger etter dette. Også veldig regelmessig med 28 dagers sykluser. Saken er den at jeg synes det lukte så stygt, har ikke opplevd at mensen lukter så stygt før. Den første dagen luktet det ganske "vanlig", mens dagene etterpå lukter det ille, som aborten på en måte, som noe som har lagt der inne lenge. Jeg dusjer hver dag, og opptil flere ganger pr dag, så det er ikke pga dårlig hygiene. Men det jeg tenker er at jeg kan ha hatt spontanabort hver gang? eller? går det? Jeg blir lett gravid tror jeg, har 2 barn, som begge har blitt til på første forsøk. Disse spontanabortene har også blitt til på første forsøk. Har blitt tatt blodprøve av både meg om mannen, men vi har ikke fått svar på disse enda. Andre som har opplevd lignende? evt opplevd at mens endrer lukt perioden etter sa uten at du kan ha vært gravid? Anonymkode: 638fb...40b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har opplevd det. Har da vært en form for bakteriell vaginose. Eneste symptom har da vært den stygge lukten på slutten av mensen. Få tatt en prøve hos lege. Kan være det er nok for deg å bare ta vagitorier med gode vaginale bakterier, det var nok for meg sist jeg fikk det. Men tidligere en gang måtte jeg ha antibiotikakur. Og jeg vet jeg ikke har vært gravid når jeg har hatt dette, så det kan ikke ha vært spontanabort. Anonymkode: 65d26...408
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har opplevd det. Har da vært en form for bakteriell vaginose. Eneste symptom har da vært den stygge lukten på slutten av mensen. Få tatt en prøve hos lege. Kan være det er nok for deg å bare ta vagitorier med gode vaginale bakterier, det var nok for meg sist jeg fikk det. Men tidligere en gang måtte jeg ha antibiotikakur. Og jeg vet jeg ikke har vært gravid når jeg har hatt dette, så det kan ikke ha vært spontanabort. Anonymkode: 65d26...408 ok. Skal til legen til uka, men da har jeg jo ikke mensen lenger. Må man ta prøve mens man har mensen? Fikk du det etter spontanabort? Eller evt hvordan oppstår det? Kan det være grunnen til sa? Anonymkode: 638fb...40b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: ok. Skal til legen til uka, men da har jeg jo ikke mensen lenger. Må man ta prøve mens man har mensen? Fikk du det etter spontanabort? Eller evt hvordan oppstår det? Kan det være grunnen til sa? Anonymkode: 638fb...40b Jeg tror ikke jeg fikk det av spontanaborter, men kan ha vært den ene sa jeg hadde, er noen år tilbake, så kan ikke lenger si det sikkert. Bakterieprøve kan legen ta når som helst under syklusen. Kan også være aktuelt for deg å få sjekket om du kan ha andre infeksjoner som kan være årsak til spontanabortene. Det er jo flere infeksjoner som kan være årsak til gjentatte spontanaborter, selv om det selvfølgelig ikke trenger å være årsaken hos deg. Men få det sjekket. Anonymkode: 65d26...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå