Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Har funnet et vaskepulver som jeg likte godt i USA. De har ikke det i norske butikker. Men er det lov å bestille på ebay? Tenkte kanskje det kan bli stoppet i toll om de tror det er narkotika. Anonymkode: 4e4a9...a51
Fandens Oldemor Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Rent tollmessig burde det gå fint, men jeg ser for meg at det blir veldig dyrt? Frakt er ikke billig hos eBay-selgere fra USA.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 3 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Rent tollmessig burde det gå fint, men jeg ser for meg at det blir veldig dyrt? Frakt er ikke billig hos eBay-selgere fra USA. Tenkte bare å kjøpe en pakke, er ikke noe jeg kommer til å gjøre fast. De har nemlig et vaskepulver med stivelse som er fint til duker og slikt så det er begrenset hvor ofte jeg bruker det. Jeg forsøker å legge inn en bestilling å se hvordan det går. Takk for svar. Hi Anonymkode: 4e4a9...a51
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenkte bare å kjøpe en pakke, er ikke noe jeg kommer til å gjøre fast. De har nemlig et vaskepulver med stivelse som er fint til duker og slikt så det er begrenset hvor ofte jeg bruker det. Jeg forsøker å legge inn en bestilling å se hvordan det går. Takk for svar. Hi Anonymkode: 4e4a9...a51 Er kjøp og frakt under 350 kr så slipper du toll. Anonymkode: 62af7...efd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Og det heter?... Anonymkode: 3f8aa...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå