Gå til innhold

Mobil til 6åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er blitt 6 år og ønsker seg veldig en mobil til jul. Tenker da å kjøpe en pent brukt eldre mobil. Men sitter å funderer på om det er litt tidlig.. han vil bruke den til spill og kontakte mormor og tante. Og det er ikke alltid han synes det er så artig å bli med på butikken som er 10 min unna med bil,da kunne vi ha hatt kontakt mens han er hjemme alene. Noen tanker fra dere ang dette?

Anonymkode: a2791...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt noe grunn til at han ikke skal ha det

Skrevet

Vår 7 åring har mobil. Men det er en eldre mobil uten mulighet for spill og Internett. Det har han nettbrett til, og vi har nedre kontroll når han ikke kan gå på nett andre steder. Veldig greit å sende mobil med han når han drar ut for å leke eller er alene hjemme. 

Anonymkode: fd02f...a84

Skrevet

Kan han ikke bruke din mobil når han skal ringe mormor og tante? Eller ringer han så mye at det blir vanskelig?

Anonymkode: 8530f...b96

Skrevet

Min jente på 6 år har en Samsung galaxy s4  som vi kjøpte brukt. Hun er alene hjemme i kortere perioder, så greit å ha. I tillegg syns hun det er moro å ringe/sende mld til bestemor og bestefar og bestevenninna si innimellom.

Anonymkode: 684c2...bbb

Skrevet

Min 6-åring har arvet en mobil av tanten sin, men han er så distre og vimsete, så han bruker den bare når han er hjemme eller på tur sammen med oss, ellers hadde den blitt borte med en gang. Brukes mest til å spille pokemon go. :P Men veldig greit å kunne ha kontakt hvis det er noe, når han f.eks. kommer hjem en liten stund før oss.

Anonymkode: 77bfc...2b3

Skrevet

altfor ung. synes de bør være 9-10 år først

Anonymkode: e728e...457

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gutten vår er blitt 6 år og ønsker seg veldig en mobil til jul. Tenker da å kjøpe en pent brukt eldre mobil. Men sitter å funderer på om det er litt tidlig.. han vil bruke den til spill og kontakte mormor og tante. Og det er ikke alltid han synes det er så artig å bli med på butikken som er 10 min unna med bil,da kunne vi ha hatt kontakt mens han er hjemme alene. Noen tanker fra dere ang dette?

Anonymkode: a2791...fca

Er det vi som bestemmer ditt valg ?

Anonymkode: c594e...e24

Skrevet

Vår 7åring fikk iPhone til bursdagen. Vurderte sånn klokke, men har ikke treget et sekund på at vi heller kjøpte tlf

Anonymkode: d7a8b...3ef

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Vi kjøpte idiot-telefon til 6åringen. Hun er veldig glad i å farte rundt og hun ble litt lei av å måtte løpe hjem igjen for å si: Anna var ikke hjemme, kan jeg dra til Marie i stedenfor? Nå ringer hun bare og sier ifra. Hun har ymtet frempå om smart-telefon men det er ikke aktuelt før om noen år.

Skrevet

Nokia 3310. Batteriet varer i flere uker

Anonymkode: a499b...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...