Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Gutten vår er blitt 6 år og ønsker seg veldig en mobil til jul. Tenker da å kjøpe en pent brukt eldre mobil. Men sitter å funderer på om det er litt tidlig.. han vil bruke den til spill og kontakte mormor og tante. Og det er ikke alltid han synes det er så artig å bli med på butikken som er 10 min unna med bil,da kunne vi ha hatt kontakt mens han er hjemme alene. Noen tanker fra dere ang dette? Anonymkode: a2791...fca
klg,2 boys now:) Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Ser ikke helt noe grunn til at han ikke skal ha det
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Vår 7 åring har mobil. Men det er en eldre mobil uten mulighet for spill og Internett. Det har han nettbrett til, og vi har nedre kontroll når han ikke kan gå på nett andre steder. Veldig greit å sende mobil med han når han drar ut for å leke eller er alene hjemme. Anonymkode: fd02f...a84
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Kan han ikke bruke din mobil når han skal ringe mormor og tante? Eller ringer han så mye at det blir vanskelig? Anonymkode: 8530f...b96
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Min jente på 6 år har en Samsung galaxy s4 som vi kjøpte brukt. Hun er alene hjemme i kortere perioder, så greit å ha. I tillegg syns hun det er moro å ringe/sende mld til bestemor og bestefar og bestevenninna si innimellom. Anonymkode: 684c2...bbb
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 Min 6-åring har arvet en mobil av tanten sin, men han er så distre og vimsete, så han bruker den bare når han er hjemme eller på tur sammen med oss, ellers hadde den blitt borte med en gang. Brukes mest til å spille pokemon go. Men veldig greit å kunne ha kontakt hvis det er noe, når han f.eks. kommer hjem en liten stund før oss. Anonymkode: 77bfc...2b3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #7 Skrevet 10. desember 2017 altfor ung. synes de bør være 9-10 år først Anonymkode: e728e...457
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Gutten vår er blitt 6 år og ønsker seg veldig en mobil til jul. Tenker da å kjøpe en pent brukt eldre mobil. Men sitter å funderer på om det er litt tidlig.. han vil bruke den til spill og kontakte mormor og tante. Og det er ikke alltid han synes det er så artig å bli med på butikken som er 10 min unna med bil,da kunne vi ha hatt kontakt mens han er hjemme alene. Noen tanker fra dere ang dette? Anonymkode: a2791...fca Er det vi som bestemmer ditt valg ? Anonymkode: c594e...e24
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Vår 7åring fikk iPhone til bursdagen. Vurderte sånn klokke, men har ikke treget et sekund på at vi heller kjøpte tlf Anonymkode: d7a8b...3ef
Gjest Darwinia:-) Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 Vi kjøpte idiot-telefon til 6åringen. Hun er veldig glad i å farte rundt og hun ble litt lei av å måtte løpe hjem igjen for å si: Anna var ikke hjemme, kan jeg dra til Marie i stedenfor? Nå ringer hun bare og sier ifra. Hun har ymtet frempå om smart-telefon men det er ikke aktuelt før om noen år.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 Nokia 3310. Batteriet varer i flere uker Anonymkode: a499b...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå