Gå til innhold

Hva synes dere? Bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut bilde for en stund siden. Har nå kjøpt tilbehør og prøvd annen strømpebukse. Fant ikke nye sko pga liten str. Hva synes dere? 

186A5CCF-A31D-4FA8-9174-471F887536FF.jpeg

Anonymkode: 8c468...6ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil vi skal sammenligne med forrige bilde, så burde du legge ut det og. Jeg husker tråden din, men jeg husker ikke bildet ditt helt

Anonymkode: 1b7ac...b66

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vil vi skal sammenligne med forrige bilde, så burde du legge ut det og. Jeg husker tråden din, men jeg husker ikke bildet ditt helt

Ok. 😊

E84DF061-92D9-4820-B20D-4BF5F97856E1.jpeg

Skrevet (endret)

Den er helt ok, ikke veldig "sprek", men heller ike kjedelig. Du kan fint gå sånn. Hvis du i tillegg ikke ønsker å vekke oppmerksomhet, kan du definitivt gå sånn. Fin og kledelig kjole. Jeg ville absolutt gått for den hudfarga strømpebuksa.

Endret av hysterika
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. 😊

E84DF061-92D9-4820-B20D-4BF5F97856E1.jpeg

Jeg ville gått for den sorte strømpebuksen, synes sjeldent at hudfarget strømpebukse er pent til svart

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville gått for den sorte strømpebuksen, synes sjeldent at hudfarget strømpebukse er pent til svart

Enig i dette om valget står mellom hudfarget og sort. Personlig ville jeg valgt lilla eller sølvfarget strømpebukse 

Anonymkode: 92d5f...a6d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Enig i dette om valget står mellom hudfarget og sort. Personlig ville jeg valgt lilla eller sølvfarget strømpebukse 

Anonymkode: 92d5f...a6d

Jeg tenkte og på lilla, det kan bli bra :)

Skrevet

Dropp smykket, men behold den hudfargede strømpebuksa. Kontrasten til kjolen fremhever beina dine istedenfor å trekke de sammen i ett med kjolen som den svarte. Svart strømpebukse til den kjolen får deg bare til å se kortere ut.

Anonymkode: 7131f...391

Skrevet

Jeg ville og droppet smykket og heller valgt enkle øredobber (hvis du har hull), og noe enkle armbånd

Skrevet

Det var penest med hudfarget strømpebukse:)

Anonymkode: 614ac...031

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fine strømpebukser, men kan da ikke ha strømpebukser med mønster når kjolen er med blonder.

Anonymkode: 7131f...391

Kan man vel. Jeg synes det går helt fint, når blondene er på armene

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg du skal gå med akkurat den strømpa og de smykkene du føler deg mest vel i. Du ser knallbra ut i den kjolen og eier den uavhengig av tilbehør. Aller best vil du se ut når du føler deg mest vel.

Skrevet
22 minutter siden, Marriet skrev:

Helt ærlig så synes jeg du skal gå med akkurat den strømpa og de smykkene du føler deg mest vel i. Du ser knallbra ut i den kjolen og eier den uavhengig av tilbehør. Aller best vil du se ut når du føler deg mest vel.

Absolutt, 100% enig!

Skrevet
32 minutter siden, Marriet skrev:

Selvfølgelig, men det er jo ikke noe galt i å be andre om råd

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig, men det er jo ikke noe galt i å be andre om råd

Ja? Og dette var mitt råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...