Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 1 juledag har min kjære svigermor bursdag og vi er der hvert år på bursdag. Vi har da vært på julelunsj med min storfamilie fra 11-12 tiden og dratt til svigers til middag rundt 15-16 tiden. Nå har tanten min tatt over lunsjen og flyttet den til kl.14. Og da rekker vi ikke begge deler. Så nå vurderer jeg om vi skal dele oss eller bare dra til svigers. Noen tanker om dette? Vi har også 2 små barn Anonymkode: 71dc7...599
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Dra til svigers. Anonymkode: 5b952...c53
EnDansPåRoser Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Hvem er dere sammen med på julaften da? Tenker at hvis dere da er sammen med din familie, så reiser dere til svigers eller omvendt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Etter måtendu ordlegger deg på virker det som det er bursdagendu har mest lyst til å dra på, så da ville jeg valgt å feire svigermor😊 Anonymkode: f0b86...fed
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 Du reiser til svigers slik dere alltid gjør. så gir du beskjed til tanten sin at dere har en tradisjon på ettermiddagen den dagen, at dere gjerne vil komme men da til det klokkeslettet som har vært vanlig. Så får hun bestemme om hun skal ha det vanlige tiden eller ny tid. det er ikke juleselskap eller bursdag. Dere har alltid reist til svigers og da følger man tradisjonene i jula. Anonymkode: c5901...d12
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Her hadde jeg nok byttet på annet hvert år. Det er en godt voksen dame sin bursdag det er snakk om. Hadde det vært et barns bursdag hadde det kommet først, men ikke en voksen dame som feirer bursdagen sin hvert år. Runde dager kanskje, men ikke at hun blir 56. Hvem feirer dere med på julaften? Jeg hadde dratt på lunsj med en storfamilien de årene dere feirer julaften med svigers, og dratt i bursdag de årene dere feirer jul med noen fra din side av familien. Anonymkode: d6e4b...03e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Vi feirer som regel annet hvert år. Men nå med 2 små så skal vi feire hjemme og alle er velkomne, men foreløpig blir vi oss 4. Har nevnt til både tante og farmor (som har brukt å ha selskapet) at vi gjerne vi komme , men da passer det best med lunsj i 11-12 tiden... Anonymkode: 71dc7...599
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi feirer som regel annet hvert år. Men nå med 2 små så skal vi feire hjemme og alle er velkomne, men foreløpig blir vi oss 4. Har nevnt til både tante og farmor (som har brukt å ha selskapet) at vi gjerne vi komme , men da passer det best med lunsj i 11-12 tiden... Anonymkode: 71dc7...599 Teit med lunsj kl 14 da. Det sklir jo over i middagstid. Jeg hadde dratt i bursdagsmiddagen jeg. Anonymkode: eb22c...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå