Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Da er det avslørt, da, halvannet døgn for tidlig, hvem som har vunnet Farmen. Fortjent seier, spør du meg. Han var best, men hadde også flaks som f.eks. slapp både hinderløype og matkonkurranse. Anonymkode: a8f31...d0e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Hvor avslører de det? Anonymkode: 1d36b...e3e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da er det avslørt, da, halvannet døgn for tidlig, hvem som har vunnet Farmen. Fortjent seier, spør du meg. Han var best, men hadde også flaks som f.eks. slapp både hinderløype og matkonkurranse. Anonymkode: a8f31...d0e Så da synes du det var artig å spoile videre. For en idiot du er Anonymkode: ff55a...d92
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så da synes du det var artig å spoile videre. For en idiot du er Anonymkode: ff55a...d92 Hi kunne da vel ikke gjort det mer klart hva denne tråden inneholdt, før du trykka på den? kom igjen......... Anonymkode: 07d13...c0f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så da synes du det var artig å spoile videre. For en idiot du er Anonymkode: ff55a...d92 Det står advarsel i tittelen, likevel klikker du deg inn i tråden. Hvorfor gjør du det hvis du ikke ville vite? Det kosta meg en halv kalori å finne ut vinneren via Google. Om du kaller meg idiot, så sover jeg akkurat like godt til natta likevel. Anonymkode: a8f31...d0e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det står advarsel i tittelen, likevel klikker du deg inn i tråden. Hvorfor gjør du det hvis du ikke ville vite? Det kosta meg en halv kalori å finne ut vinneren via Google. Om du kaller meg idiot, så sover jeg akkurat like godt til natta likevel. Anonymkode: a8f31...d0e Jeg ser ikke på farmen, så for meg betyr det ikke noe. Jeg hadde allerede sett på nettavisen og. Men jeg skjønner ikke hvilken glede man har av å spoile det for andre Anonymkode: ff55a...d92
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser ikke på farmen, så for meg betyr det ikke noe. Jeg hadde allerede sett på nettavisen og. Men jeg skjønner ikke hvilken glede man har av å spoile det for andre Anonymkode: ff55a...d92 Det står jo spoiler i overskriften da, sånn at de som ikke vil vite ikke behøver å gå inn. Anonymkode: be5a2...ae4
februarprins2013 Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 har visst det i 2 uker jeg at han vinner
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Så da synes du det var artig å spoile videre. For en idiot du er Anonymkode: ff55a...d92 Den største idioten er vel den som går inn på en tråd som heter: Spoiler! Farmen-vinneren er avslørt! for så å bli sur for at hun får vite hvem som vinner farmen. Er det mulig😂😂😂 Anonymkode: 50887...4d7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den største idioten er vel den som går inn på en tråd som heter: Spoiler! Farmen-vinneren er avslørt! for så å bli sur for at hun får vite hvem som vinner farmen. Er det mulig😂😂😂 Anonymkode: 50887...4d7 Kanskje du skulle lest hele tråden Anonymkode: ff55a...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå