Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Dette er en situasjon jeg egentlig ikke har noe med. Ssmtdig blir jeg nesten daglig nødt til å forholde meg til den. Ei på jobb har en svært flørtete tone med alle menn. Det har nå kommet frem fra to menn at de har rota og "kost seg" på jobb. Hun har runket gutta og de fingret henne. Hun har nå ett "forhold til en gift familiefar. De går rundt å fniser, hun sitter på fanget hans, stryker han på kinnet og du ser at de har en super kjemi. De sniker seg rundt på diverse rom. Hva som skjer vet jeg ikke. På privatfest hadde en venninne fått beskjed om å forlate rommet fordi de ville være alene. De holdt hender og koset før venninna forlot rommet. Hva som skjedde blir spekulasjoner. hDe har begge forhold hjemme. De sier det ikke er noe mellom dem, samtidig er ho ikke dette greit. De vurderer begge å gå fra partnerne sine men de er fortsatt sammen. Hun forteller åpent på jobb om at hun liker kollegaen sin og at de hadde vært sammen om ikke ting var så komplisert. Jeg kjenner medfølelse for de som sitter hjemme. Som ikke vet noe mens alle vi andre vet. Dette er ikke mitt problem men det plager meg at hun roter og "har seg" på jobb uten at mannen vet noe. Jeg syntes så synd på han. Føler det ødelegger stemningen på jobb. Flere som har kommentert det men ingen som sier noe, inkl meg selv. Det er jo ikke vårt problem. noen råd? Anonymkode: 1ed5e...e6b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Det blir deres problem når miljøet på jobb blir som det blir. Ikke greit. Dette er noe dere helt klart kan ta opp med leder. Anonymkode: 13faf...985
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Hold deg unna. Og hvorfor er du fokusert på henne og hennes familie, når det er TO kolleger som gjør dette? Åpenlys utroskap blir avslørt. Men jeg ville ikke blandet meg inn i dette Anonymkode: af41a...d20
soleia Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Dette synes eg leiaren skal ta opp med dei, for dette er øydeleggande for heile miljøet på jobb. Og å drive å snike seg rundt i arbeidstida høyrer ingen stad heime, og det hadde det ikkje gjort om det ikkje var utruskap heller. Slikt gjer ein ikkje.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 Slutt å bry deg opp i hva andre driver med. Fokuser heller på jobben din. Anonymkode: cc1e4...4e3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Slutt å bry deg opp i hva andre driver med. Fokuser heller på jobben din. Anonymkode: cc1e4...4e3 Det er vel heller de som stadig sniker seg bort for å gjøre alt annet enn jobbrelatert og som oppfører seg ekstremt uprofesjonelt som bør fokusere på jobbene sine... Jeg hadde snakket med leder, og jeg ville også vurdert å sørge for at ektefellene deres fant ut hvordan de holder på. Anonymkode: 8a35d...41b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Her er det på sin plass å melde fra til leder og ektefeller. Et sted må grensa gå.. Anonymkode: 3935b...7d3
Nyttårs barn Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Fortell de hjemme hva som skjer og i former leder. Dette er direkte pinlig for alle på jobb. Sikkert flere som synes det er vanskelig. Har liten sympati med utroskap og når de ikke engang forsøker skjule det hvorfor skal dere?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Så mange skinnhellige svar her... jeg kunne ikke vært så fordømmende som dere. Prøv å se det fra disse menneskers ståsted. De har det kanskje vanskelig hjemme, og det er hardt å bryte opp, spesielt om barn er inne i bildet. De vet at de gjør ting i feil rekkefølge, men noen ganger skjer sånt uten at man kan kjempe imot. Det kan skje med de beste av oss... jeg innledet et forhold og var utro mot samboer. Jeg hadde hatt det fælt i åresvis og skulle selvsagt gått fra samboer først. Men jeg er ikke sterk sånn. De få som støttet meg og ikke fordømte meg gjennom den perioden av livet mitt, anser jeg som gode og lojale venner. De beste mennesker på jord. De viste meg respekt da jeg ikke respekterte meg selv, og jeg er deres evige venn av den grunn. Vær den som ikke fordømmer, vær et medmenneske, så skal du se at det forholdet du er vitne til løser seg på den ene eller andre måten ganske fort. Anonymkode: db42b...689
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så mange skinnhellige svar her... jeg kunne ikke vært så fordømmende som dere. Prøv å se det fra disse menneskers ståsted. De har det kanskje vanskelig hjemme, og det er hardt å bryte opp, spesielt om barn er inne i bildet. De vet at de gjør ting i feil rekkefølge, men noen ganger skjer sånt uten at man kan kjempe imot. Det kan skje med de beste av oss... jeg innledet et forhold og var utro mot samboer. Jeg hadde hatt det fælt i åresvis og skulle selvsagt gått fra samboer først. Men jeg er ikke sterk sånn. De få som støttet meg og ikke fordømte meg gjennom den perioden av livet mitt, anser jeg som gode og lojale venner. De beste mennesker på jord. De viste meg respekt da jeg ikke respekterte meg selv, og jeg er deres evige venn av den grunn. Vær den som ikke fordømmer, vær et medmenneske, så skal du se at det forholdet du er vitne til løser seg på den ene eller andre måten ganske fort. Anonymkode: db42b...689 Fortjener du så mye respekt når du er utro da? Å jobbe sammen med sånne som hi beskriver er en pine Anonymkode: 4f872...b8b
Himmel og hav Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så mange skinnhellige svar her... jeg kunne ikke vært så fordømmende som dere. Prøv å se det fra disse menneskers ståsted. De har det kanskje vanskelig hjemme, og det er hardt å bryte opp, spesielt om barn er inne i bildet. De vet at de gjør ting i feil rekkefølge, men noen ganger skjer sånt uten at man kan kjempe imot. Det kan skje med de beste av oss... jeg innledet et forhold og var utro mot samboer. Jeg hadde hatt det fælt i åresvis og skulle selvsagt gått fra samboer først. Men jeg er ikke sterk sånn. De få som støttet meg og ikke fordømte meg gjennom den perioden av livet mitt, anser jeg som gode og lojale venner. De beste mennesker på jord. De viste meg respekt da jeg ikke respekterte meg selv, og jeg er deres evige venn av den grunn. Vær den som ikke fordømmer, vær et medmenneske, så skal du se at det forholdet du er vitne til løser seg på den ene eller andre måten ganske fort. Anonymkode: db42b...689 Sånn var det for deg. Det er langt fra sikkert at det er sånn for de HI beskriver. Uansett hvordan man har det hjemme, så driver man ikke på med sånne ting på jobb, det får de gjøre på fritida. Det er ihvertfall ikke det arbeidsgiver betaler dem for, og det påvirker arbeidsmiljøet på en negativ måte. Å be folk om å ikke kline på lageret er forøvrig ikke å fordømme.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 Ta å fei for deres egen dør først dere som vil fortelle det til partnerene. Dere vet ingenting om hvordan forhold de har hjemme. Kanskje lever en med en psykopat, kanskje noen av de har et åpent forhold. Anonymkode: cc1e4...4e3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så mange skinnhellige svar her... jeg kunne ikke vært så fordømmende som dere. Prøv å se det fra disse menneskers ståsted. De har det kanskje vanskelig hjemme, og det er hardt å bryte opp, spesielt om barn er inne i bildet. De vet at de gjør ting i feil rekkefølge, men noen ganger skjer sånt uten at man kan kjempe imot. Det kan skje med de beste av oss... jeg innledet et forhold og var utro mot samboer. Jeg hadde hatt det fælt i åresvis og skulle selvsagt gått fra samboer først. Men jeg er ikke sterk sånn. De få som støttet meg og ikke fordømte meg gjennom den perioden av livet mitt, anser jeg som gode og lojale venner. De beste mennesker på jord. De viste meg respekt da jeg ikke respekterte meg selv, og jeg er deres evige venn av den grunn. Vær den som ikke fordømmer, vær et medmenneske, så skal du se at det forholdet du er vitne til løser seg på den ene eller andre måten ganske fort. Anonymkode: db42b...689 Å være utro er én ting. Å være utro i arbeidstiden, endre arbeidsmiljøet der du jobber, bruke tid på flørt og sex i jobbtiden og foran kolleger... det er bare idiotisk og demonstrativt. At folk fordømmer det, det er på sin plass. Jeg er venninne med ei som var utro. Jeg støttet henne hele veien. Men jeg realitetsorienterte henne også hele veien. Men hun hadde også vett nok til å ikke holde på foran nesen på en hel rekke kolleger eller andre. Å vente med å ta tak i problemene hjemme inntil man blir avslørt for utroskap er bare feigt. Greit at ting av og til skjer i feil rekkefølge, men man kan likevel forsøke å være diskret og ikke brette ut utroskapen sin foran kolleger og i arbeidstiden. Det viser bare at man har mistet respekt både for sine partnere, sin arbeidsgiver og sine kolleger. For ikke å snakke om ev. barn som risikerer å høre hvordan mor eller far holder på. For rykter om så åpenlys utroskap, de går ofte fort. Et annet poeng er - hvem skal være medmenneske med de partnerne som blir bedratt og ofte er helt uskyldig i det hele? Det er ikke veldig medmenneskelig å bare se på at noen blir bedratt så åpenlyst. Det er uansett et problem for leder på arbeidsstedet at noen av medarbeidernes adferd på jobb ødelegger arbeidsmiljøet. Og denne kvinnelige kollegaen til HI trenger kanskje hjelp siden hun nå har sitt tredje forhold på jobb i jobbtiden.... Anonymkode: 8a35d...41b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #14 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så mange skinnhellige svar her... jeg kunne ikke vært så fordømmende som dere. Prøv å se det fra disse menneskers ståsted. De har det kanskje vanskelig hjemme, og det er hardt å bryte opp, spesielt om barn er inne i bildet. De vet at de gjør ting i feil rekkefølge, men noen ganger skjer sånt uten at man kan kjempe imot. Det kan skje med de beste av oss... jeg innledet et forhold og var utro mot samboer. Jeg hadde hatt det fælt i åresvis og skulle selvsagt gått fra samboer først. Men jeg er ikke sterk sånn. De få som støttet meg og ikke fordømte meg gjennom den perioden av livet mitt, anser jeg som gode og lojale venner. De beste mennesker på jord. De viste meg respekt da jeg ikke respekterte meg selv, og jeg er deres evige venn av den grunn. Vær den som ikke fordømmer, vær et medmenneske, så skal du se at det forholdet du er vitne til løser seg på den ene eller andre måten ganske fort. Anonymkode: db42b...689 Dette var dagens desidert dummeste her! Mener du seriøst at man skal være medmenneske når to stk holder på så åpenlyst? Hva med å være medmenneske med de to forådte partnerne, og ev barn som er involvert? Hva med å ha respekt for både sin familie og sine kollegaer? Hvorfor sette kollegaer i en slik vanskelig situasjon i utgangspunktet? Jeg syns de i det minste kunne holdt det for seg selv, eller gjort det eneste redelige og gått fra sin partner! Du er ikke noe bedre selv, og at du hadde det vondt i tillegg? Stakkars deg! Du, og alle andre som er utro, er egoistisk og har dårlig moral og ingen respekt for andre! Anonymkode: 1672c...f39
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #15 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så mange skinnhellige svar her... jeg kunne ikke vært så fordømmende som dere. Prøv å se det fra disse menneskers ståsted. De har det kanskje vanskelig hjemme, og det er hardt å bryte opp, spesielt om barn er inne i bildet. De vet at de gjør ting i feil rekkefølge, men noen ganger skjer sånt uten at man kan kjempe imot. Det kan skje med de beste av oss... jeg innledet et forhold og var utro mot samboer. Jeg hadde hatt det fælt i åresvis og skulle selvsagt gått fra samboer først. Men jeg er ikke sterk sånn. De få som støttet meg og ikke fordømte meg gjennom den perioden av livet mitt, anser jeg som gode og lojale venner. De beste mennesker på jord. De viste meg respekt da jeg ikke respekterte meg selv, og jeg er deres evige venn av den grunn. Vær den som ikke fordømmer, vær et medmenneske, så skal du se at det forholdet du er vitne til løser seg på den ene eller andre måten ganske fort. Anonymkode: db42b...689 Men selv om de to partene er single og ikke bedrar noen, så er det ikke ok at de får dette til å bli en "sak" oppi ansiktet på alle kollegene. Det er lite kollegialt. Anonymkode: 17e95...063
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #16 Skrevet 10. desember 2017 Arbeidsmiljøproblem. Verneombudssak. Snakk med Vo, som tar det med leder. Leder kaller de inn til samtale og ber de oppføre seg som voksne folk og ikke fjortiser. Arbeidstiden er til jobb, arb giver betaler ikke lønn for at de skal "ha seg" på kottet... Anonymkode: f63bb...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå