Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 http://www.komikerfrue.no/ Anonymkode: b760c...479
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Er ikke dette litt typisk? Kvinner uten egen karriere gift med storkarer forsvarer alltid mennene sine. Hun velger å forbli hos drittsekken som nå er avslørt for hele verden, fordi alternativet er å klare seg alene på sine egne bein. Kvinnefrigjøringen gjorde at kvinner kunne forlate voldelige ektemenn. KomikerFRUE har gjort seg avhengig av mannen og sitter nå i klisteret Anonymkode: b99fb...619
MammantilNurket Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Bare jeg som synes det er litt snodig at hun konsekvent skriver «#meetoo»??? Med to e’er liksom??
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 10 minutter siden, MammantilNurket skrev: Bare jeg som synes det er litt snodig at hun konsekvent skriver «#meetoo»??? Med to e’er liksom?? Tenker det er det minste problemet i en så alvorlig sak 😱 Anonymkode: b760c...479
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Har alltid sett på Marna som en sterk dame, fatter ikke at hun ikke stikker fra en sånn fyr. Fysj! Anonymkode: f7fa1...216
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 3 minutes ago, Anonym bruker said: Har alltid sett på Marna som en sterk dame, fatter ikke at hun ikke stikker fra en sånn fyr. Fysj! Anonymkode: f7fa1...216 Hun jobber vel ikke? Annet enn bloggen hvor navnet henspiller på ektemannen.. Anonymkode: b99fb...619
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun jobber vel ikke? Annet enn bloggen hvor navnet henspiller på ektemannen.. Anonymkode: b99fb...619 Hun tjener nok greit på den og hadde fint klart å opprettholde bloggen etter en eventuell skilsmisse. Også er hun vel sykepleier i bunn, så uten sjans til jobb og inntekt er hun absolutt ikke. Anonymkode: 0cd95...877
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Hun er negledesigner og hudpleier. Anonymkode: d6811...bb2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 2 minutes ago, Anonym bruker said: Hun tjener nok greit på den og hadde fint klart å opprettholde bloggen etter en eventuell skilsmisse. Også er hun vel sykepleier i bunn, så uten sjans til jobb og inntekt er hun absolutt ikke. Anonymkode: 0cd95...877 Jeg tror at de fleste kan leve greit som alenemødre. Men jeg tror ikke denne dama er oppegående nok til det. Anonymkode: b99fb...619
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 Jeg tror Marna sitt problem er at hun faktisk ikke ser på oppførselen hans som et problem. Hun ser på det som slik han er, personligheten hans og en del av hans humor. Dermed skjønner hverken hun eller han hvor og når grensa går for at andre personer opplever oppførselen som et overgrep. Og nå opplever de det som et «angrep» på han. Så legger jeg merke til at hun «forklarer» hendelsene med Lisa og Sigrid. Men hva med alle andre kvinner som har blitt utsatt for hans oppførsel..? Skal alle kunne unnskylde en slik oppførsel ovenfor alle andre som opplever noe slikt? Anonymkode: 126d4...d6d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #12 Skrevet 9. desember 2017 5 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg tror Marna sitt problem er at hun faktisk ikke ser på oppførselen hans som et problem. Hun ser på det som slik han er, personligheten hans og en del av hans humor. Dermed skjønner hverken hun eller han hvor og når grensa går for at andre personer opplever oppførselen som et overgrep. Og nå opplever de det som et «angrep» på han. Så legger jeg merke til at hun «forklarer» hendelsene med Lisa og Sigrid. Men hva med alle andre kvinner som har blitt utsatt for hans oppførsel..? Skal alle kunne unnskylde en slik oppførsel ovenfor alle andre som opplever noe slikt? Anonymkode: 126d4...d6d Det er så paradoksalt. Mann drikker og gjør noe dumt - stakkars mann, han visste ikke bedre. Fylla har skylda. Kvinne drikker og opplever et overgrep - dumme dame, hun burde visst bedre og ikke drukket alkohol. Hun får skylde seg selv. Anonymkode: b99fb...619
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #13 Skrevet 9. desember 2017 Stakkars Ørjan da. Var så full at han ikke husker. Men og navigere seg fram til Snapchat klarte han, selv i fylla. Og skaden hans i foten da. Må ikke glemme den. Og Marna hopper galant over alle historiene om sene nachspiel og besøk på hotellrommet med tilfeldige kvinnelige fans. Til opplysning står Marna godt på egne ben. Det er faktisk kø for å kjøpe seg annonseplass hos dem på bloggen, og den økte etter skal vi danse. Hun tar ganske mye for å omtale et produkt, i tillegg til å få produktet. Opppussingen deres av huset har de fått sponset store deler av. Ørjan sitt mål var å få huset gratis oppusset. Dette vet jeg fordi jeg har hørt han har sagt det (bekjent av mannen). Annonsene vet jeg fordi jeg selv har søkt om annonseplass for et produkt der, men fikk beskjed om å komme tilbake i februar (dette var i starten av skal vi danse). Anonymkode: cc77d...309
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 Hun driver også egen nettbutikk, makeupyourmind.no. Hun reklamerer for produktene på Instagram og bloggen og skriver (noen ganger) reklame, andre ganger bare «varme venninneanbefalinger» Så at Marna er fortapt uten Ørjan er bare tull. Anonymkode: cc77d...309
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 1 minute ago, Anonym bruker said: Hun driver også egen nettbutikk, makeupyourmind.no. Hun reklamerer for produktene på Instagram og bloggen og skriver (noen ganger) reklame, andre ganger bare «varme venninneanbefalinger» Så at Marna er fortapt uten Ørjan er bare tull. Anonymkode: cc77d...309 Jeg har ingen tro på at Marna vil gå fra mannen. Hun har valgt side. Og personlig tror jeg hans status og penger er mye av årsaken. Hun er kjendis pga han. Det tror jeg hun vet. #golddigger Det er ikke bare overgripere som mister respekt. Det samme skjer for deres ektefeller. Annonseinntekter i 2018 - jeg spår et drastisk fall Anonymkode: b99fb...619
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 Fy fader for en kvinne slik hun legger ut andre kvinner, dette er jo kjernen i hele likestillingsproblemet. Kvinnen får aaaaaalllltid skylden, det er kvinnen sin skyld at familien til mannen blir ødelagt pga beskyldninger, han er alltid offeret Anonymkode: 698b9...50e
Evablaum Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 Det er ene og alene Ørjan sin skyld at hans kone og barn lider nå. Ikke de kvinner som er ofre for hans overgrep. Håper virkelig at alle kvinner og menn i Norge går sammen og boikotter denne mannen, slik at vi slipper å se trynet hans i aviser og TV. Og Marna da, det var bare pinlig lesing..
Evablaum Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 (endret) (Hvordan klarer hun, i et og samme innlegg, å stille spm ved at Lisa turnerte videre med Ø i 2,5 år, samtidig som hun skriver at det tok henne 10 år å anmelde overgrep mot seg selv) Endret 9. desember 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #19 Skrevet 9. desember 2017 @Evablaum ikke ofte jeg er enig med deg her inne. Men her er du 100% spot on! 👏🏻 Forferdelig flaut innlegg av marna! Anonymkode: b760c...479
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #20 Skrevet 9. desember 2017 35 minutter siden, Evablaum skrev: (Hvordan klarer hun, i et og samme innlegg, å stille spm ved at Lisa turnerte videre med Ø i 2,5 år, samtidig som hun skriver at det tok henne 10 år å anmelde overgrep mot seg selv) Ikke sikkert at hun hang med overgriperen i 2,5 år etterpå, da. Selv om hun ikke anmeldte ham. Anonymkode: 19308...14d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #21 Skrevet 9. desember 2017 Dette har vi jo visst lenge . Hun derre Sigrid Tusvik eller hva hun heter sa jo at han klådde på henne for mange mnd siden Anonymkode: 87ab2...019
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #22 Skrevet 9. desember 2017 En ting jeg reagerer på er at Sigrid forsvarte sin deling av nakenbildet til ... (jeg husker ikke hvem det var) med at det var så leeenge siden. Hun visste ikke bedre da, og nå - når det er mer fokus på sånne ting - gjør hun ikke slikt mer. Som komiker vil hun ha seg frabedt å stå til ansvar for tidligere oppførsel eller ting hun har sagt, siden en standup-komiker skal ‘speile samfunnet’ slik det er der og da. Hun forsvarte seg egentlig greit og man kan forstå hennes punkt, men det gjelder tydeligvis kun henne.. Anonymkode: de2fc...123
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #23 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: En ting jeg reagerer på er at Sigrid forsvarte sin deling av nakenbildet til ... (jeg husker ikke hvem det var) med at det var så leeenge siden. Hun visste ikke bedre da, og nå - når det er mer fokus på sånne ting - gjør hun ikke slikt mer. Som komiker vil hun ha seg frabedt å stå til ansvar for tidligere oppførsel eller ting hun har sagt, siden en standup-komiker skal ‘speile samfunnet’ slik det er der og da. Hun forsvarte seg egentlig greit og man kan forstå hennes punkt, men det gjelder tydeligvis kun henne.. Anonymkode: de2fc...123 Det er å speile samfunnet når en blotter seg for kolleger eller kraffser dem i skrittet? Anonymkode: 3dd75...d46
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #24 Skrevet 9. desember 2017 Skuffende av Marna!!! Anonymkode: 2247b...626
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #25 Skrevet 9. desember 2017 Bare det at hun kaller misbrukte for maktmisbrukere sier mye om hva hun tenker. Anonymkode: e30c8...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå