Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Tips til hva det kan være? Barnet er for lite til å lage noe selv, og være med å bestemme. Anonymkode: 72d88...92d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Tenker bare en liten oppmerksomhet, mellom 200-300 kroner. Anonymkode: 72d88...92d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Verdens beste bestemor kopp og en god te/kaffe? Anonymkode: 458a8...607
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Med mindre du vet at hun feirer jul, hadde jeg droppet det. Uansett hadde jeg nok gitt et bilde av barnet og en pen ramme. (Min svigerfamile er muslimer.) Anonymkode: 6281d...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med mindre du vet at hun feirer jul, hadde jeg droppet det. Uansett hadde jeg nok gitt et bilde av barnet og en pen ramme. (Min svigerfamile er muslimer.) Anonymkode: 6281d...7fe Tror ikke de feirer, nei. Burde jeg virkelig droppe det da? Tenkte kanskje det var hyggelig, men kanskje jeg heller skulle ventet til de feirer eid, å gi en gave da? Er redd hun dukker opp på døra med julegave til barnet, og da føler jeg sånn på det å ikke gi noe tilbake. Anonymkode: 72d88...92d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke de feirer, nei. Burde jeg virkelig droppe det da? Tenkte kanskje det var hyggelig, men kanskje jeg heller skulle ventet til de feirer eid, å gi en gave da? Er redd hun dukker opp på døra med julegave til barnet, og da føler jeg sånn på det å ikke gi noe tilbake. Anonymkode: 72d88...92d Snakk med mannen din. Han kjenner vel moren sin og vet hva a som passer å gjøre i forhold til henne. Er du i tvil kan du ha en gave på lur om situasjonen oppstår. Hvis ikke har du den klar til neste anledning. Anonymkode: 99c88...284
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med mindre du vet at hun feirer jul, hadde jeg droppet det. Uansett hadde jeg nok gitt et bilde av barnet og en pen ramme. (Min svigerfamile er muslimer.) Anonymkode: 6281d...7fe Jeg kjenner ingen muslimer som hadde blitt fornærmet av en julegave altså De fleste jeg kjenner synes vår julefeiring er veldig koselig og setter pris på en julegave selv om de ikke feirer jul selv Anonymkode: 974da...4c1
Superdolly Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke de feirer, nei. Burde jeg virkelig droppe det da? Tenkte kanskje det var hyggelig, men kanskje jeg heller skulle ventet til de feirer eid, å gi en gave da? Er redd hun dukker opp på døra med julegave til barnet, og da føler jeg sånn på det å ikke gi noe tilbake. Anonymkode: 72d88...92d Jeg hadde gitt gave uansett om de feirer eller ikke. Basert på min egen tenkemåte: Jeg blir slett ikke fornærmet hvis noen gir meg gaver fordi de feirer en høytid, selv om jeg ikke feirer selv. Hvis de bor i Norge så vet hun at jul er en stor greie, og skriver du "til bestemor fra barnebarnet" på gaven blir hun sikkert bare glad. Jeg hadde nok satset på noe hudpleie, fuktighetskrem eller håndkrem, en god dusjsåpe. Eller som noen foreslo lenger opp i tråden, en kopp med "verdens beste bestemor" og god te eller kaffe.
februarprins2013 Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 bilde av barnet med en fin ramme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå