Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Uff, har en bekjent som ofte, spesielt før høytider, starter pengeinnsamlinger til ulike veldedige formål via facebook. Og så maser hun og spør hvorfor jeg ikke har gitt penger til det og det formålet, og ja, jeg synes synd på lille Pedro som har AIDS eller landsby X i Afrika som ikke har skole/vann/sykehus. MEN jeg foretrekker å gi penger til offisielle organisasjoner, det er lett for noen på fb å bare finne et bilde av en sulten unge og lage en falsk innsamling,som hun nå fronter på fb,men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det uten å virke slem og kynisk... Anonymkode: 8975a...e5e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Hadde slettet henne Anonymkode: 5e9ba...b45
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde slettet henne Anonymkode: 5e9ba...b45 Joda,men jeg møter henne relativt ofte via jobbting og vil helst ha en god tone Anonymkode: 8975a...e5e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 Hadde sagt det som det er. Eller Evt si at du har faste du donerer til. Jeg er selv plan fadder feks, og hadde sagt det. ...skulle gjerne ha reddet hele verden, men det går nok ikke. Av prinsipp så er jeg ikke med på fb innsamlinger av samme grun som deg. Anonymkode: 2b7b8...316
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #5 Skrevet 8. desember 2017 Da hadde jeg faktisk svart at jeg støtter noen faste organisasjoner. Anonymkode: 9a309...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå