Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Den gang jeg var 10-12 år gammel var jeg trillepike for nabolaget sine små søte, som regel barn på 1-3 år, på lik linje med mange andre på min alder. Vi hadde ikke mobiltelefon, men det gjorde ikke så mye. Min datter er nå snart 12 år, og mellomste er 5. Hun er også veldig ansvarsfull og har mobil, så hvorfor er det enkelte av mine venninner som reagerer på at jeg tar med minste (på 10 måneder) i bilen og lar eldste se etter mellomste mens jeg kjører mannen til stasjonen for å ta toget inn til byen for å dra på jule bord. Var borte bare 20 minutter, hun vet hun kan ringe meg eller gå til naboen dersom det skjer noe.. Anonymkode: d0a82...d25
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 seriøst? Eldstemann vår passet tvillingen våre da de var 5 og han var 7 år. (nesten 8 år) Jeg hadde ikke hevet øyenbrynet om hun passet 10 måneder babyen i 20 min heller jeg. Anonymkode: 0cbaf...3e4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 Fordi du bryr deg for mye om hva andre mener? Anonymkode: 1aa94...907
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 Hvem i alle dager reagerer på at en 12-åring passer en 5-åring i 20 minutter? Da sønnen min var 12 år passet han småsøsken på 3 og 5 år i to timer mens jeg var på foreldremøte, han la dem mens jeg var borte og leste for dem på senga. De storkoste seg, sånne ting er med på å bygge forhold mellom søsken mener nå jeg. Anonymkode: 8afdd...aed
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #5 Skrevet 8. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Den gang jeg var 10-12 år gammel var jeg trillepike for nabolaget sine små søte, som regel barn på 1-3 år, på lik linje med mange andre på min alder. Vi hadde ikke mobiltelefon, men det gjorde ikke så mye. Min datter er nå snart 12 år, og mellomste er 5. Hun er også veldig ansvarsfull og har mobil, så hvorfor er det enkelte av mine venninner som reagerer på at jeg tar med minste (på 10 måneder) i bilen og lar eldste se etter mellomste mens jeg kjører mannen til stasjonen for å ta toget inn til byen for å dra på jule bord. Var borte bare 20 minutter, hun vet hun kan ringe meg eller gå til naboen dersom det skjer noe.. Anonymkode: d0a82...d25 Eneste grunnen jeg kan tenke meg er at de selv har ekstremt uopdragne og selvstendige barn. Det er vanskelig å innrømme at egne barn er dårligere enn normalen Anonymkode: f7f8c...684
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. desember 2017 #6 Skrevet 8. desember 2017 Her passer 10 åringen på 6 åringen når vi skal handle ol og de ikke vil være med. 10 åringen henter også 6 åringen på SFO flere dager i uka. Når jeg var 12 år hentet jeg niesen og nevøen min på 1 og 3 år i bhg, tok bussen hjem til søsteren min, lagde middag, badet og la de før søsteren min kom hjem fra jobb. 2 ganger i uka. Venninnene dine overreagerer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #7 Skrevet 8. desember 2017 Du har hysteriske venninner!!! Anonymkode: e1071...505
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Min på 10 passer min på 4 hele tiden hvis de ikke gidder å være med i matbutikken f.eks. Har overhode ikke noe problem med å la henne gjøre det. Hun er kjempeflink med minsta! Anonymkode: 05bb1...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå