Gå til innhold

Samboer juger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om alt og ingenting.. til hvem som helst..

i starten trodde jeg det var noe. Hvite løgner til mora si om småting.. men det blir bare mer og mer....

og jeg gjennomskuer han så lett og da sier han at han tuller(med meg)

feks. i går var han inne til operasjon som ikke ble noe av da han ikke hadde fastet lenge nok, men til vennene handssier han at han er operert.. 

(jeg skrev også melding med en av kameratene hans i går hvor jeg var ærlig så han kommer til å møte seg selv i døra snart) 

(Til meg ) han lyver nå om at han ikke har fått utbetalt aap som han skal.. men jeg tror han har fått dem.. fordi han har jo penger.. bare ikke til "fellesskapet" 

Nå har han vært i et møte med offentlig instans, han sier det har tatt 2,5time.. men akkurat nå vet jeg ikke om det er sant.. ba han ta opp møtet på tlf for sin egen del (han glemmer fort også) men han hadde vist ikke funnet sånn taleopptaker da sånn plutselig........Joda keg vet st møtet KAN vare lenge .. men jeg blir usikker når det er så mye som ikke stemmer....

Har lyst å finne ut hvorfor og om det går Ann å løse det.. kaste på dør er ikke helt min greie...

er det noe å gjøre med ?? 

Tips råd??

Anonymkode: 4df87...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke orket å bo med en jeg ikke kunne stole på. Så flaut å drive å lyve om alt og ingenting.. :P

Anonymkode: 5fab6...ef7

Skrevet

Tenk deg nøye om du vil ha en fremtid med en lystløgner. Har dere barn sammen? Hvis ikke, ville jeg satt krav om umiddelbar stopp av løgner,-både til deg og hans venner. Om ikke så orker du ikke å fortsette forholdet deres. Det er ingen som kan bo med en notorisk løgner over lang tid og samtidig ha det veldig bra, vil jeg påstå! 

Lykke til 🌸

Anonymkode: 87ef9...d6b

Skrevet

Nei det er jo det som er problemet.. skal sette meg ned med han i kveld.. vi har1  barn sammen og 1 på vei.. så ikke bare bare å gå heller.. vil gjerne løse det fordi vi har det bra .. veldig bra..NÅR vi er sammen.. men ting blir vanskelig når han gjør ting på egenhånd.. for da mister jeg litt "kontroll" og begynner å tvile på om det han sier er sant.. veldig vanskelig.. 

skikkelig elsk hat forhold .. elsk når vi er sammen.. på grensen til hat når han er vekke aleina...

Anonymkode: 4df87...5ed

Skrevet

Her er det jo så mange problemer at jeg tror dere må ha hjelp hvis dere skal ha noen sjanse til å løse dem.

-Han lyver, han er nærmest lystløgner og hverken du eller andre kan stole på ham.

-Det virker nesten som om han har psykiske problemer. Uansett er det tydelig at han ikke tar vare på egen helse når han ikke greier å faste lenge nok før en planlagt operasjon. Dvs. han tar ikke ansvar for egen helse, til tross for at dette er et krav for at han skal kvalifisere for aap. Videre har han null respekt for helsevesenet og andre mennesker når han kaster bort ressurser slik han gjør ved at det nå må settes opp enda en operasjonsdag til ham.

-Videre vil han tydeligvis ikke bidra til fellesøkonomien, selv om han er far og nå også snart far til to.

Dette forteller meg er en mann som sliter med seg selv og egen helse, som ikke tar ansvar for hverken seg selv eller sin familie. En mann man ikke kan stole på, og en mann som bagatelliserer problemene når han blir konfrontert med dem.

Beklager å si det, men jeg tviler sterkt på om dere vil greie å redde dette forholdet. Om dere vil greie det kommer kanskje mest an på om han 1. innser problemene sine, og 2. er villig til å gå i behandling for det han sliter med og er villig til å følge opp det han må både for sin psykiske og fysiske helse, og 3. om dere går i parterapi sammen så lenge det er behov for det.

Er han villig til dette, da kan det være håp. Hvis ikke, da hadde jeg ikke kastet bort mer av livet på en som snylter på deg og ikke tar ansvar, en du ikke kan stole på.

Anonymkode: 3983e...5ac

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det jo så mange problemer at jeg tror dere må ha hjelp hvis dere skal ha noen sjanse til å løse dem.

-Han lyver, han er nærmest lystløgner og hverken du eller andre kan stole på ham.

-Det virker nesten som om han har psykiske problemer. Uansett er det tydelig at han ikke tar vare på egen helse når han ikke greier å faste lenge nok før en planlagt operasjon. Dvs. han tar ikke ansvar for egen helse, til tross for at dette er et krav for at han skal kvalifisere for aap. Videre har han null respekt for helsevesenet og andre mennesker når han kaster bort ressurser slik han gjør ved at det nå må settes opp enda en operasjonsdag til ham.

-Videre vil han tydeligvis ikke bidra til fellesøkonomien, selv om han er far og nå også snart far til to.

Dette forteller meg er en mann som sliter med seg selv og egen helse, som ikke tar ansvar for hverken seg selv eller sin familie. En mann man ikke kan stole på, og en mann som bagatelliserer problemene når han blir konfrontert med dem.

Beklager å si det, men jeg tviler sterkt på om dere vil greie å redde dette forholdet. Om dere vil greie det kommer kanskje mest an på om han 1. innser problemene sine, og 2. er villig til å gå i behandling for det han sliter med og er villig til å følge opp det han må både for sin psykiske og fysiske helse, og 3. om dere går i parterapi sammen så lenge det er behov for det.

Er han villig til dette, da kan det være håp. Hvis ikke, da hadde jeg ikke kastet bort mer av livet på en som snylter på deg og ikke tar ansvar, en du ikke kan stole på.

Anonymkode: 3983e...5ac

Bedre kan det ikke sies.

Hi, ingen kan forandre et annet menneske. Det er greit å huske det. Det betyr at du ikke kan forandre ham uansett hva du gjør. (Han kan selvsagt forandre seg, men da må han ønske det selv og jobbe hardt for det. DU kan ikke forandre ham.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...