Gå til innhold

Skilt og jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er skilt og som synes det er ekstra trist rundt jul?..... 

Anonymkode: a13e8...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skilt. Syns ikke selve skilsmissen var eller er trist i det hele tatt, men det var veldig trist første julen uten barnet.

Nå går det helt fint. Skulle selvfølgelig aller helst feiret hver jul med min sønn, men det vil nok faren hans også ;) 

Vi deler det opp slik at den som ikke skal ha selve julaften har barnet i dagene før julaften, også blir han hentet mellom 12-14 av den som skal ha ham den 24. Vi har forskjellige tradisjoner, og sønnen vår syns det er veldig fint hos både far og meg. Så langt har han ikke uttrykket noe misnøye for ordningen.

Jeg er vokst opp i to hjem selv, og syns det var veldig fint å være annenhver jul hos mor og far. Jeg er også veldig takknemlig for det i voksen alder fordi jeg ikke er så satt i mine tradisjoner, og for meg handler julen mer om samhold enn noe annet, dét og å glede mennesker. 

Det trenger ikke være så veldig trist med slike ordninger, det blir det man gjør det til :)

Anonymkode: b722e...01f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere som er skilt og som synes det er ekstra trist rundt jul?..... 

Anonymkode: a13e8...120

Jeg er enke og syns det er ekstra trist rundt nyttår. Men jul går fint, da er alle glade. 

Anonymkode: ae312...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...