Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Til treåringen som skal på julefest i barnehagen i morgen? Jeg stemmer for julegenser, men invitasjonen sa pent antrekk.. Anonymkode: 87524...73c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Min tre åring bruker julegenser til vanlig i barnehagen (bare innimellom selvsagt) og skjorte når han skal pynte seg til julelunsj. Da er det bedre p bruke julegenseren på f eks nissefest. Anonymkode: ab6fc...863
februarprins2013 Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 min sønn skal ha julegenser med dinosaur på denne har sønnen min bare i barne utgaven https://www.google.no/search?q=hm+julegenser+dinosaur&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=iw47afWh-2-_qM%3A%2CRvcGYPrMfO3HtM%2C_&usg=__GH64DOcgpAU1ZLcgYh3VuAnWIYI%3D&sa=X&ved=0ahUKEwjA4-rA7vrXAhUCKpoKHbkbDPQQ9QEIRjAH#imgrc=iw47afWh-2-_qM:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå