Gå til innhold

Har det noe for seg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få trent 2 ganger i uken på senter. 

Spinn/styrke, step/styrke og styrke timer er det jeg går på. 

Har det noe å si eller er det for lite? 

Anonymkode: 68fdb...2fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All bevegelse og trening er bedre enn ingenting.

Anonymkode: aaa86...84d

Skrevet

Det er mye bedre enn ingenting! Pass bare på at du er aktiv nok de andre fem dagene i uken, for hvis ikke blir det for lite.

Anonymkode: 66814...bee

Skrevet

Selvfølgelig!

Herregud om man MÅ trene fem seks dager i uka for at det skal "ha noe for seg" burde vi tenke oss godt om hvordan vi som kollektiv ønsker å leve livene våre..

Min bror er utdannet PT og når han får spørsmål om hva den beste treningen man kan gjøre er, så svarer han: "Den man faktisk gjør".

Anonymkode: 76c15...c2f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er mye bedre enn ingenting! Pass bare på at du er aktiv nok de andre fem dagene i uken, for hvis ikke blir det for lite.

Anonymkode: 66814...bee

For lite for hva?

Anonymkode: 76c15...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...