Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Prøver å få trent 2 ganger i uken på senter. Spinn/styrke, step/styrke og styrke timer er det jeg går på. Har det noe å si eller er det for lite? Anonymkode: 68fdb...2fd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 All bevegelse og trening er bedre enn ingenting. Anonymkode: aaa86...84d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Det er mye bedre enn ingenting! Pass bare på at du er aktiv nok de andre fem dagene i uken, for hvis ikke blir det for lite. Anonymkode: 66814...bee
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Selvfølgelig! Herregud om man MÅ trene fem seks dager i uka for at det skal "ha noe for seg" burde vi tenke oss godt om hvordan vi som kollektiv ønsker å leve livene våre.. Min bror er utdannet PT og når han får spørsmål om hva den beste treningen man kan gjøre er, så svarer han: "Den man faktisk gjør". Anonymkode: 76c15...c2f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er mye bedre enn ingenting! Pass bare på at du er aktiv nok de andre fem dagene i uken, for hvis ikke blir det for lite. Anonymkode: 66814...bee For lite for hva? Anonymkode: 76c15...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå