Gå til innhold

Jeg tør IKKE ta den testen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min steriliserte seg for fire år siden, men har ikke tatt en sædprøve for kontroll. Regnet jo med at vi var trygge nå, men har gått og ventet litt på mensen i det siste. I dag telte jeg, og jeg kom frem til at jeg er flere uker forsinket!!! Har kjøpt en test, men jeg tør ikke ta den, graviditet nå hadde vært krise. Vi har fire barn, jeg er på felgen så sliten er jeg, og vet at jeg ikke greier ta abort. 

Får håpe jeg er så sliten at mensen har uteblitt... Må jo ta den testen for å få sove i natt, tenker jeg. 

Anonymkode: 73a7a...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykketil :) håper det ordner seg

Anonymkode: 13ba3...22a

Skrevet

Bare ta den, ikke utsett det.

Er det ikke bedre å vite, enn å gå å lure slik at du vet hva du kan forholde deg til?

Uansett du blir hverken mer eller mindre gravid av å ta testen, det er ikke den som gjør deg gravid

Anonymkode: 23841...f19

Skrevet

Best å bare få det unna, så du slipper tenke mer på det.

Jeg opplevde forresten også forstyrrelser i mens og hormoner og var redd jeg var gravid (her er det jeg som er sterilisert og vi har fire barn), men hos meg kom hormonforstyrrelsen av en godartet svulst på eggstokken. Jeg måtte operere den vekk.

Anonymkode: 2db0f...571

Skrevet

Det er jo bare å ta den testen 😃 den gir deg et sikkert svar når du er mange uker over. Lykke til 

Anonymkode: 41d80...bc8

Skrevet

Lykke til :) håper den blir negativ, hvis det er det du ønsker!

Skrevet

Hvis det er flere uker siden du skulle fått mensen, så skulle du vel hatt noen symptomer?:) Bare ta testen! Lykke til?:)

Anonymkode: 3a00e...0d1

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 2da10...ee4

Skrevet

Helt 100 % negativ. Heldigvis!!! Da er det bare å finne ut hvorfor jeg ikke får mensen... 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt 100 % negativ. Heldigvis!!! Da er det bare å finne ut hvorfor jeg ikke får mensen... 

Det finnes ikke en kvinne i verden som går gjennom livet uten noen hormonforstyrrelser, som regel helt ufarlig 

Men om mensen ikke kommer bør det sjekkes opp siden det kan skyldes sykdom 

Anonymkode: 2db0f...571

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

stress?

Anonymkode: a918e...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...