Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har lyst til å ordne en fellesgave til de tre barna våre. Noen som har noen forslag? MÅ ikke være en fysisk ting, men kan gjerne være det. Anonymkode: 45017...abd
Superdolly Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Akematte, hvis du bor et sted med akemuligheter.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 7 minutter siden, Superdolly skrev: Akematte, hvis du bor et sted med akemuligheter. Ja, det hadde egentlig vært supert, men de får allerede ski (før jul) så tanken var jo å bruke dem og da blir det kanskje ikke så mye tid til aking... For min del skulle de heller bare fått akematte. Anonymkode: 45017...abd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 En ting mine unger kan sitte med alle sammen er play-doh, i fjor fikk de to yngste et sett sammen av bestemor som het iskremfabrikk eller noe sånt, men de to eldste satt også og lekte med dem Var flere esker med leire og en del utstyr og former. Anonymkode: a936a...2ba
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har to jenter som skal få et dukkehus og en liten hytte til noen figurer Så får de hver sine figurer, men husene er felles.... (og dyre ) Anonymkode: 50e8f...836
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 De får krystallvekstsett felles av meg. Men jeg er kjemiker som jobber bla med krystaller, mulig det er litt smalt for dere andre. Anonymkode: 5b5a8...7e8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 Villkatten eller et annet spill Anonymkode: ccf75...33d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De får krystallvekstsett felles av meg. Men jeg er kjemiker som jobber bla med krystaller, mulig det er litt smalt for dere andre. Anonymkode: 5b5a8...7e8 Tror mange unger synes sånt er spennende. Jeg har sett det settet, vurderte til min nevø på 10 Anonymkode: 50e8f...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå