Gå til innhold

xplora smartklokke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har denne og er fornøyd? Den er jo ganske dyr, så kjekt å forhøre seg litt. har en på 6,5 år som er mye ute og farter, går alene til og fra skole osv, og mobil er han ikke helt klar for syns jeg enda.

Anonymkode: 43974...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte den til vår 6-åring og var kjempe misfornøyd! Sendte den tilbake på angrefristen. Den oppdaterte seg ikke og viste feil posisjoner. Tok en test og tok den med meg. Jeg var 6 mil hjemmefra og hadde vært borte i over en time før jeg fikk beskjed om at den var utenfor safesonen! Det er ikke bra nok. Kjøpte Gator 3 istedet og er mye mer fornøyd. Hyppige oppdateringer og riktige posisjoner osv

Anonymkode: 054fa...9ae

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøpte den til vår 6-åring og var kjempe misfornøyd! Sendte den tilbake på angrefristen. Den oppdaterte seg ikke og viste feil posisjoner. Tok en test og tok den med meg. Jeg var 6 mil hjemmefra og hadde vært borte i over en time før jeg fikk beskjed om at den var utenfor safesonen! Det er ikke bra nok. Kjøpte Gator 3 istedet og er mye mer fornøyd. Hyppige oppdateringer og riktige posisjoner osv

Anonymkode: 054fa...9ae

takk for tilbakemelding!! det er virkelig ikke greit når den tross alt skal brukes av våre små. dyr er den også, så da skal jeg sjekke ut gator 3 istedenfor! takk!

Anonymkode: 43974...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...