Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Min får en bok jeg vet han vil like, og et nydelig trefat jeg fant på en designmesse. Anonymkode: 2cd0d...d94
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Hvorfor i alle dager skal jeg kjøpe gave til han? Anonymkode: 6416b...a34
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Fitte på boks så han får seg noe i 2018 Anonymkode: 0e6b3...17c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Klamydia og en knyttneve i trynet etterpå. Lykke til! Anonymkode: f55b5...ff2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 But....why....? Anonymkode: e6310...c59
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Virkelig? Her må det jo være slik at DU blei dumpa av han, og at han fortsatt holder deg litt varm?? Anonymkode: 1cc48...f4f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Kjøper ikke gave til eksen fra meg, men ordner så ungen lager noe til faren sin. Anonymkode: 4d8d9...d2e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Ikke noe. Hva skulle dette være godt for? Da gir jeg heller en gave til en som virkelig trenger det. Anonymkode: d8e0a...658
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har en x jeg pleide å gi julegave til. Ofte fikk han en bok eller noe sånt. Han er død nå, men vi var gode venner selv om vi ikke passet som kjærester. Anonymkode: 48882...d7a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke noe. Hva skulle dette være godt for? Da gir jeg heller en gave til en som virkelig trenger det. Anonymkode: d8e0a...658 Kan vel hende eksen virkelig trenger det😜 Anonymkode: 1ff80...2a9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 Jøssenavn, her var det mye bittert gulp. Ja, vi kjøper gaver til hverandre - vi var en gang et par. Vi bryr oss. Selv om vi begge er etablert på nytt. hi Anonymkode: 2cd0d...d94
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #12 Skrevet 6. desember 2017 Å er vel en grunn til at dere nettopp IKKE er ett par lenger,.. Anonymkode: 0e6b3...17c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #13 Skrevet 6. desember 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøssenavn, her var det mye bittert gulp. Ja, vi kjøper gaver til hverandre - vi var en gang et par. Vi bryr oss. Selv om vi begge er etablert på nytt. hi Anonymkode: 2cd0d...d94 Herregud så sært. Anonymkode: cb8e5...170
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #14 Skrevet 6. desember 2017 Med tanke på at min eksmann ble fradømt vanlig samvær, og får nå se barnet kun 3 timer i måneden med tilsyn pga hva han har gjort mot både barnet og meg så fortjener han ingenting. Anonymkode: abcbc...0c9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #15 Skrevet 6. desember 2017 En bok til han, og en boks med litt snop til han og samboeren. Jeg har IKKE noe lyst til å gi han julegave!!! Men det var ett av hans "krav" da vi ble skilt; at vi måtte gi hverandre jule- og bursdagsgaver. Har ALDRI noen gang før hørt om eks-er som gir hverandre julegaver.... Men denne fyren er bare helt utrolig merkelig. Jeg er virkelig, virkelig flau over å ha vært gift med han - skjønner ikke hva jeg tenkte på..... Anonymkode: a502a...4ee
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #16 Skrevet 7. desember 2017 Morsom du😂 Anonymkode: e6c3a...e23
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #17 Skrevet 7. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: En bok til han, og en boks med litt snop til han og samboeren. Jeg har IKKE noe lyst til å gi han julegave!!! Men det var ett av hans "krav" da vi ble skilt; at vi måtte gi hverandre jule- og bursdagsgaver. Har ALDRI noen gang før hørt om eks-er som gir hverandre julegaver.... Men denne fyren er bare helt utrolig merkelig. Jeg er virkelig, virkelig flau over å ha vært gift med han - skjønner ikke hva jeg tenkte på..... Anonymkode: a502a...4ee Er dette en skriftlig avtale? At han ønsker dette er helt klart for å vise at han har makt til å kontrollere deg resten av livet. Det er tydeligvis viktig for han å kontrollere en liten del av livet ditt. Han sier hopp, og du må hoppe. Anonymkode: e6310...c59
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #18 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dette en skriftlig avtale? At han ønsker dette er helt klart for å vise at han har makt til å kontrollere deg resten av livet. Det er tydeligvis viktig for han å kontrollere en liten del av livet ditt. Han sier hopp, og du må hoppe. Anonymkode: e6310...c59 At eksen hennes ønsker å opprettholde en hyggelig tone og en indikasjon for barna på at mor og far en gang faktisk var så glade i hverandre er altså ikke nødvendigvis noe han bør skytes for. Det er sivilisert, ikke psykiatri. Anonymkode: 2cd0d...d94
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #19 Skrevet 7. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: En bok til han, og en boks med litt snop til han og samboeren. Jeg har IKKE noe lyst til å gi han julegave!!! Men det var ett av hans "krav" da vi ble skilt; at vi måtte gi hverandre jule- og bursdagsgaver. Har ALDRI noen gang før hørt om eks-er som gir hverandre julegaver.... Men denne fyren er bare helt utrolig merkelig. Jeg er virkelig, virkelig flau over å ha vært gift med han - skjønner ikke hva jeg tenkte på..... Anonymkode: Da hadde jeg bare kjøpt en konfekteske eller After Eight. Anonymkode: d2ee2...63e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #20 Skrevet 7. desember 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: At eksen hennes ønsker å opprettholde en hyggelig tone og en indikasjon for barna på at mor og far en gang faktisk var så glade i hverandre er altså ikke nødvendigvis noe han bør skytes for. Det er sivilisert, ikke psykiatri. Anonymkode: 2cd0d...d94 At et voksent menneske KREVER å få gaver av ekskona si er overhodet ikke sivilisert på noe som helst måte. Han er gal! Anonymkode: 6416b...a34
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #21 Skrevet 7. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: At et voksent menneske KREVER å få gaver av ekskona si er overhodet ikke sivilisert på noe som helst måte. Han er gal! Anonymkode: 6416b...a34 Han er nok noe i nærheten av gal i alle fall..... Som noen over her skrev, så burde nok psykiatrien vært inne her. Og ikke pga. dette med julegavene altså, men mye annet. Anonymkode: a502a...4ee
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #22 Skrevet 7. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: At eksen hennes ønsker å opprettholde en hyggelig tone og en indikasjon for barna på at mor og far en gang faktisk var så glade i hverandre er altså ikke nødvendigvis noe han bør skytes for. Det er sivilisert, ikke psykiatri. Anonymkode: 2cd0d...d94 Han tenkte nok ikke på det, det er jeg HELT sikker på!! Anonymkode: a502a...4ee
februarprins2013 Skrevet 7. desember 2017 #23 Skrevet 7. desember 2017 jeg kjøper ikke fra meg til eksen,men han får av sønnen vår, fikk bhg bilder og biletter til disney on ice, det var både bursdagsgave, farsdagsgave og julegave
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #24 Skrevet 7. desember 2017 Jeg gir gave til eksen (den jeg har barn med åpenbart), hvorfor skulle jeg ikke det? Vi er venner og feirer fortsatt jul sammen enn så lenge. Ungene får sesongbillett til Tusenfryd, så han får også det. Han har bil og bedre mulighet til å ta impulsturer dit (vi bor i Oslo). Det er jo et lite badeland der også, om de ikke vil kjøre karuseller hver gang (for det skjer jo ). Faren til den andre har jeg ikke brukt å kjøpe til, han feirer ikke jul og sender heller ikke gaver (men har faktisk lovet bort gave i år til henne, så vi får se, den i fjor endte vi opp med å hente selv i april...). Han kjøper uansett masse til henne de få gangene i året de sees, så det går greit. Anonymkode: 8174a...a70
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #25 Skrevet 7. desember 2017 Min mor kjøper til min far selv de ble skilt for tusen år siden. Jeg synes det er kjempe kjekt å ha foreldre som kommuniserer og samarbeider godt. Det var endel år de ikke gjorde det, og det var kjipt. Svigermor og svigerfar også, kjøper gaver og feirer med hverandre og alle barn og barnebarn. Svigerfar ligger veldig kreftsjuk på sjukehuset, og selv om han er gift på ny, stiller også svigermor opp slik at han skal få besøk hver dag og ikke være aleine. Det er lov å bry seg om mennesker selv om man ikke passet til å være kjæreste, samboere eller mann og kone. Det trenger ikke å være hverken sært, psykiatri eller noe. Det kan være bare hyggelig også. (Så har mamma også barn med en mann som slo henne gul og blå i flere år- og selvfølgelig er det en helt annen situasjon. Ingen gaver der i gården! ) Anonymkode: a71cb...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå