Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Dette er egentlig bare en sutretråd, jeg er så oppgitt over meg selv nå. Jeg klarte å være så klønete å dette i trappa, og nå sitter jeg her 2,5 uke før jul med brukket bein 😖 Jeg er heldigvis nesten ferdig med alle julegavene, men jeg har ikke fått gjort en dritt av andre ting. Og jeg som elsker å bake, dille og kose meg før jul. Pokker heller, kunne det skjedd på et verre tidspunkt?? Måtte bare blåse ut litt her! Anonymkode: f65dd...d64
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er egentlig bare en sutretråd, jeg er så oppgitt over meg selv nå. Jeg klarte å være så klønete å dette i trappa, og nå sitter jeg her 2,5 uke før jul med brukket bein 😖 Jeg er heldigvis nesten ferdig med alle julegavene, men jeg har ikke fått gjort en dritt av andre ting. Og jeg som elsker å bake, dille og kose meg før jul. Pokker heller, kunne det skjedd på et verre tidspunkt?? Måtte bare blåse ut litt her! Anonymkode: f65dd...d64 ...ja, på julaften morgen feks. Så du måtte sitte på legevakten mens andre mesket seg i ribbefett og akevitt🤔 God bedring. Bena høyt, nettflix, julekaker fra baker Hansen og netthandel 😉👍 Anonymkode: 743c7...b32
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Uff, så kjedelig. Føler med deg ❤️ God bedring
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...ja, på julaften morgen feks. Så du måtte sitte på legevakten mens andre mesket seg i ribbefett og akevitt🤔 God bedring. Bena høyt, nettflix, julekaker fra baker Hansen og netthandel 😉👍 Anonymkode: 743c7...b32 Godt poeng. Og jeg liker måten du tenker på, det hjalp litt 😊 Anonymkode: f65dd...d64
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 3 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Uff, så kjedelig. Føler med deg ❤️ God bedring Takk ❤️ Anonymkode: f65dd...d64
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Godt poeng. Og jeg liker måten du tenker på, det hjalp litt 😊 Anonymkode: f65dd...d64 😊 👍 Anonymkode: 743c7...b32
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Netflix neste! Anonymkode: 27775...672
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Jeg føler med deg. Selv skulle jeg ha siste eksamen i dag. Og har lenge gledet meg til den magiske følelsen man får når man leverer siste eksamen før jul. Så begynner det ene barnet mitt å kaste opp rett før leggetid i går. Og brått gikk hele eksamen i vasken. Det er ingen krise, jeg har fått legeerklæring og får ta den på nyåret. Men jeg skulle jo vært FERDIG nå. Hatt fri. Bare kost meg med julegaver og rydding og familieliv og litt jobb. Anonymkode: 76383...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå