Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Nå er jeg tom for både surkål, rosiner, hvetemel, bakepulver, kokesjokolade, sirup og alt annet jeg hamstret nesten gratis sist gang. Rydde boden har jeg også gjort så her er det plass til masse. Jeg synes jeg ser en antydning til en startende priskrig på noen varer, men foreløpig er det bare små avslag. Anonymkode: 8aec0...cfb
Mandala Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 (endret) Jeg håper virkelig ikke det blir slik priskrig det har vært de siste årene. Det er noe forbanna tull. Endret 6. desember 2017 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 28 minutter siden, Mandala skrev: Jeg håper virkelig ikke det blir slik priskrig det har vært de siste årene. Det er noe forbanna tull. Klart det er noe till, men når tullet først skjer benytter jeg meg av det og nå hadde det passet godt. Anonymkode: 8aec0...cfb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg tom for både surkål, rosiner, hvetemel, bakepulver, kokesjokolade, sirup og alt annet jeg hamstret nesten gratis sist gang. Rydde boden har jeg også gjort så her er det plass til masse. Jeg synes jeg ser en antydning til en startende priskrig på noen varer, men foreløpig er det bare små avslag. Anonymkode: 8aec0...cfb Nice try! Anonymkode: 15e55...f7a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nice try! Anonymkode: 15e55...f7a ? Anonymkode: db501...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå