Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har trivdes så godt med mine tre nærmeste kolleger i tre år. Nå har vi en ny person på avdelingen som er det for å lære, det er ikke lønnet arbeid. Problemet er at disse oppegående damene som jeg trodde jeg kjente rotter seg sammen og mobber den nye når avdelingsleder ikke er der. Jeg kan nesten ikke tro det er sant, men jeg ser det mer og mer. Alle er flinke i jobben og godt likt, så jeg er redd for å ikke bli trodd. Hva gjør jeg? Anonymkode: f54e4...52f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Hva gjør de? Du skriver at de mobber, men hva er det som skjer? Anonymkode: 5dd39...a36
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Spiller ingen rolle hva de gjør. Jeg ville gjort tre ting. Først ville jeg varslet leder. Så ville jeg snakket med kollegaene og sagt at jeg ser hva de holder på med, og at jeg ikke aksepterer oppførselen deres, at jeg hadde trodd de holdt seg for gode til å mobbe andre ansatte. Og så ville jeg ha snakket med den som blir mobbet. Hvis jeg observerte mobbing ville jeg slått ned på det der og da. Håper dere har en god leder som tar dette på en ordentlig måte. Anonymkode: 79e2d...970
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Snakk med den som blir mobbet, hva mener hn? Oppfordre hn til å snakke med Vo og Evt skrive et varsel om det, hvor du kan oppføres som vitne til episodene. Anonymkode: 816d0...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå