Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Jeg er midt oppe i et samlivsbrudd. De siste årene har vært veldig tunge, med mange voldsomme følelsesmessige påvirkninger. Jeg har forsøkt veldig hardt å unngå at det skulle ende med brudd, men nå som det skjer føles det faktisk som en stor lettelse. Men: Jeg har begynt å føle meg så forferdelig sliten. Jeg sover 8-10 timer hver natt, men blir aldri uthvilt. Hver morgen føles det uoverkommelig å gå på jobb, og når jeg først er der føles det som om jeg er i en tåke. Jeg glemmer ting hele tiden, og må bruke mye fritid på å klare å holde tritt med de vanlige arbeidsoppgavene mine. Her må jeg nevne at jeg elsker jobben min, og at jeg har både flotte kolleger og ledere, så det har ingen ting med at jeg ikke trives på jobben å gjøre. Jeg har lenge tenkt at det vil bli bedre når jeg får hvilt meg i helgen, men det blir aldri sånn. Det er som om energinivået raser for hver eneste dag. Kan man bli utbrent når man egentlig har det bra? Anonymkode: b35e3...1d6
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Er du sjekket for D-vitamin mangel? Mange sammenfallende symptomer med det du sier.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 6 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Er du sjekket for D-vitamin mangel? Mange sammenfallende symptomer med det du sier. Ja, jeg har nettopp tatt utvidete blodprøver. Jeg mangler ingen ting. HI Anonymkode: b35e3...1d6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Ja, man kan fint bli utbrent selv om man har det bra. Det er jo tydeligvis forholdet, påkjenningen med samlivsbrudd etc som har gjort deg utbrent, ikke jobben. Når det er sagt skiller jo ikke kroppen på det så snart du blir sliten av alt. Jeg vil varmt anbefale en liten jobbpause med sykemelding. Hørte ikke på slike råd selv, og gikk så kraftig på veggen at jeg var tre år utenfor arbeidslivet totalt, og to år med kun deltid. Ikke verdt det!! Anonymkode: dc139...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå