Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Hei. Mensen min har blitt annerledes. Har mensen i 6 dager, det har jeg enda men blør som normalt i 2 dager, så når den 3 dagen kommer så blør jeg mye mindre enn vanlig og resten av dagene. Er det noen andre som har opplevd det ? Kan mensen plutselig forandre seg uten at det er no galt ? Kan man være gravid? Kan det være noe annet ? Eller er det normalt at det kan skje uten at det er noe galt? Anonymkode: 526f0...022
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Hvor gammel er du? Har du endret noe? Trening? Slanking? Stress? Traumer? Prevensjon? Anonymkode: ce522...304
n74 Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Hos meg endret det seg etter at jeg var gravid, og har det likt som deg. mulig det er fordi jeg er gammel og (var 36 da jeg fikk barn, er nå 44)
Anonym9922 Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er du? Har du endret noe? Trening? Slanking? Stress? Traumer? Prevensjon? Anonymkode: ce522...304 25. Kan stresse ganske mye innimellom. Den har vært sånn 2 mnd på rad. Kan jeg være gravid ? Eller kan det være no pga stress ? Vet du om den plutselig kan forandre seg uten noen grunn ?
Anonym9922 Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 1 minutt siden, Anonym9922 skrev: 25. Kan stresse ganske mye innimellom. Den har vært sånn 2 mnd på rad. Kan jeg være gravid ? Eller kan det være no pga stress ? Vet du om den plutselig kan forandre seg uten noen grunn ? Jeg har liksom null symptomer på at jeg kan være gravid heller. Er bare mensen som har forandra seg
Anonym9922 Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 16 minutter siden, n74 skrev: Hos meg endret det seg etter at jeg var gravid, og har det likt som deg. mulig det er fordi jeg er gammel og (var 36 da jeg fikk barn, er nå 44) Okay, vet du no om den bare kan bli forandra uten grunn eller må det være en grund. ? Den har vært sånn 2 mnd på rad
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Det er normalt at mensen kan endre seg uten at det er noe galt. Det fikk jeg beskjed om når jeg hadde blødd 6 uker i strekk, pleide å ha mensen i ca 4 dager. Anonymkode: c94d5...157
n74 Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, Anonym9922 skrev: Okay, vet du no om den bare kan bli forandra uten grunn eller må det være en grund. ? Den har vært sånn 2 mnd på rad Vet ikke, har aldri lurt på om det er galt så har ikke spurt legen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå