Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Har dere hørt at undersøkelser har vist at folk blir mer glad for å få en gave enn før å få den samme gaven + en liten ekstragave? Anonymkode: cb93a...355
sug lut Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Hahahaha de har i hvert fall ikke spurt meg og min familie! Vi vil ha MANGE gaver, jo flere jo bedre.
frk Nilsen Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Hahahaha de har i hvert fall ikke spurt meg og min familie! Vi vil ha MANGE gaver, jo flere jo bedre. Er vi i familie?? Mormor ga alltid masse gaver, fra katten, fra nissen, fra oldemor(som var død) osv, tror jeg fikk fra pinnsvinet i hagen et år - da var jeg voksen. Mamma har begynt å kopiere litt. Jeg og mannen gir alltid en "hovedgave" og småting i tillegg - det kan være en bok, en film, en fancy øl fra polet etc.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 3 minutter siden, sug lut skrev: Hahahaha de har i hvert fall ikke spurt meg og min familie! Vi vil ha MANGE gaver, jo flere jo bedre. Samme her. Holder aldri tilbake i jula. Må gjerne vasse i gaver til jul😁
sug lut Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 8 minutter siden, frk Nilsen skrev: Er vi i familie?? Mormor ga alltid masse gaver, fra katten, fra nissen, fra oldemor(som var død) osv, tror jeg fikk fra pinnsvinet i hagen et år - da var jeg voksen. Mamma har begynt å kopiere litt. Jeg og mannen gir alltid en "hovedgave" og småting i tillegg - det kan være en bok, en film, en fancy øl fra polet etc. Det året muttern hadde en gynekologrunde fikk hun gave som var "fra barbereren på gyn", hahahaha, i år får vi alle fra bikkja og nissen, og tilleggsgavene er kjempekos! Ikke har vi "ingen gaver til folk som er konfirmert/folk som er over atten" og tilsvarende heller, jeg gir og får fra min kusine og fetter selv om vi alle er voksne og har en drøss unger til sammen (som også får).
sug lut Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 10 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev: Samme her. Holder aldri tilbake i jula. Må gjerne vasse i gaver til jul😁 Nemlig. Et BERG av gaver.
frk Nilsen Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 (endret) 3 minutter siden, sug lut skrev: Det året muttern hadde en gynekologrunde fikk hun gave som var "fra barbereren på gyn", hahahaha, i år får vi alle fra bikkja og nissen, og tilleggsgavene er kjempekos! Ikke har vi "ingen gaver til folk som er konfirmert/folk som er over atten" og tilsvarende heller, jeg gir og får fra min kusine og fetter selv om vi alle er voksne og har en drøss unger til sammen (som også får). Kusiner, tanter og onkler får selvsagt gaver! Vi er også noen venninner som fortsatt gir til hverandre Endret 6. desember 2017 av frk Nilsen
sug lut Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, frk Nilsen skrev: Kusiner, tanter og onkler får selvsagt gaver! Vi er også noen venninner som fortsatt gir til hverandre Venninnegaver er superkos. Jeg har to som jeg veksler en liten gavesamling med (ender alltid opp med to-tre hver vei til dem begge) og tre som jeg veksler én gave med. Det er nesten de koseligste å kjøpe til, egentlig. Det er også de som i stor grad ender med gaver jeg har lyst på selv!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har lest samme undersøkelse. Husker jeg ble veldig overrasket. Anonymkode: 15697...34e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Her kjøper jeg også masse ekstra gaver. Jo fler jo bedre. Jeg kjøper 10-12 gaver hver til ungene 😂😜
sug lut Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 16 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Her kjøper jeg også masse ekstra gaver. Jo fler jo bedre. Jeg kjøper 10-12 gaver hver til ungene 😂😜 Da snakker vi - jeg tror jeg er på rundt sju til mine nå.
Leverpostei Skrevet 6. desember 2017 #12 Skrevet 6. desember 2017 Jeg hørt det før. Men slik jeg forstod det handlet det om gaver som ble gitt SAMMEN. Altså en pakke med drill og en bok. Da sier man implisitt at drillen ikke var bra nok i seg selv. Jeg er glad i å gi ting som faktisk passer sammen, f.eks. kopp og kaffe. Liker å få det også.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #13 Skrevet 6. desember 2017 29 minutter siden, Leverpostei skrev: Jeg hørt det før. Men slik jeg forstod det handlet det om gaver som ble gitt SAMMEN. Altså en pakke med drill og en bok. Da sier man implisitt at drillen ikke var bra nok i seg selv. Jeg er glad i å gi ting som faktisk passer sammen, f.eks. kopp og kaffe. Liker å få det også. Ja, jeg tror det var sån, men blir ikke det omtrent det samme som når jeg gir mannen en drill og en bok i tillegg? Kanskje det fungerer annerledes med julegaver når man uansett forventer flere gaver på en gang enn om du blør stoppet på gaten og får en gave der? Anonymkode: cb93a...355
KellyTaylor Skrevet 6. desember 2017 #14 Skrevet 6. desember 2017 Sitter å venter på julgavemotstanderene skal komme på banen og fortelle hvor kravstore & griske dere er Men legger til at her blir til gaver i fra katteskinnet, bikkja og det som kan krype og gå. Jul en gang i året.
litekreativtbrukernavn Skrevet 6. desember 2017 #15 Skrevet 6. desember 2017 3 timer siden, Leverpostei skrev: Jeg hørt det før. Men slik jeg forstod det handlet det om gaver som ble gitt SAMMEN. Altså en pakke med drill og en bok. Da sier man implisitt at drillen ikke var bra nok i seg selv. Jeg er glad i å gi ting som faktisk passer sammen, f.eks. kopp og kaffe. Liker å få det også. Men hvis man gir en drill og en bok om driller da....? 🤔
Leverpostei Skrevet 6. desember 2017 #16 Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, litekreativtbrukernavn skrev: Men hvis man gir en drill og en bok om driller da....? 🤔 Haha, det mener jeg er topp! 👌🏻 Men dette er bare noe jeg syns, ikke noe forskningsbasert.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #17 Skrevet 6. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dere hørt at undersøkelser har vist at folk blir mer glad for å få en gave enn før å få den samme gaven + en liten ekstragave? Anonymkode: cb93a...355 Sett på "Typisk deg" nå ? 😉 Anonymkode: ae195...ec4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #18 Skrevet 6. desember 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sett på "Typisk deg" nå ? 😉 Anonymkode: ae195...ec4 Husker ikke. Det er ganske lenge siden, men det kan godt hende det var det programmet. Uansett et merkeig fenomen. Anonymkode: cb93a...355
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #19 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har ikke problemer med at andre vil ha mange gaver, men lurer oppriktig på hva som er i alle disse gavene. Klarer selv ikke komme på ønsker (annet en type barnevakt, restaurantbesøk, vindusvask ol). Skal sies at jeg ikke liker vin og godteri, så allerede her skrenkes gavemulighetene betydelig inn... Jeg har sikkert for dårlig fantasi og for god råd. Anonymkode: 5fd89...917
LeTwinsA Skrevet 6. desember 2017 #20 Skrevet 6. desember 2017 9 timer siden, frk Nilsen skrev: Er vi i familie?? Mormor ga alltid masse gaver, fra katten, fra nissen, fra oldemor(som var død) osv, tror jeg fikk fra pinnsvinet i hagen et år - da var jeg voksen. Mamma har begynt å kopiere litt. Jeg og mannen gir alltid en "hovedgave" og småting i tillegg - det kan være en bok, en film, en fancy øl fra polet etc. Awwww har vi samme mormor?? Fikk så sinnsykt savn nå at det nesten kommer noen tårer....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #21 Skrevet 6. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke problemer med at andre vil ha mange gaver, men lurer oppriktig på hva som er i alle disse gavene. Klarer selv ikke komme på ønsker (annet en type barnevakt, restaurantbesøk, vindusvask ol). Skal sies at jeg ikke liker vin og godteri, så allerede her skrenkes gavemulighetene betydelig inn... Jeg har sikkert for dårlig fantasi og for god råd. Anonymkode: 5fd89...917 Jeg ønsker meg alltid sokker f.eks. Nyttig og kan bli mange gaver. Anonymkode: b309a...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå