Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Mannen og jeg har et vennepar, mer bekjente da vi bor på forskjellige steder og det er flere år siden vi traff hverandre. Det er jeg som har holdt kontakten med denne mannen da han jevnlig tar kontakt og vi skriver litt om hverdagen vår med barna, jobb og ektefelle. Hilser alltid til den andre ektefellen. Er vel ett år siden vi hadde kontakt nå og han sender meg mld/chat nå. Han nevner i en mld at han har tenkt ofte på meg opp igjennom årene, på hvordan jeg har det, og spør også hvordan ekteskapet mitt går. Syntes det var litt rart spm da vi alltid har hatt et annet fokus i vår kontakt og lurer på om kontakten vi har nå har blitt litt "feil" mtp ektefeller på hver side...? Er usikker på om min mann (eller jeg om det var motsatt) vil kunne syntes at jeg skal kutte videre kontakt? Tar jeg helt av her eller er det like greit å kutte før det blir noe drama? Anonymkode: 13dff...b3d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Ville ikke hoppet på dn dialogen. Går tydeligvis ikke bra hos han. Noe han ikke bør sutre im til det. Anonymkode: a42c5...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå