Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Synes dere det er greit å sende med ei pepperkake i matboksen nå i disse tider? ☺️ Anonymkode: 79144...7f3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Nei. Da blir det jo ramaskrik pga alle andre som ikke har fått det. Gidder ikke å utsette ungen for det. Hun kan få når hun kommer hjem i stedet. Anonymkode: e1f2d...565
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Jeg synes det hadde vært ok av og til, men her ønsker ikke skolen at vi sender med noe søtt, så da respekterer jeg det. Det blir nok av anledninger uansett. Anonymkode: dcafa...eb6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Ja en dag eller to, men selvsagt ikke hver dag. Anonymkode: 572d4...343
Leverpostei Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 Nei, jeg syns ikke det er greit. Andre kan gjøre som de vil, men mine barn kan få en pepperkake etter middag i stedet. Jeg syns det er helt vilt hvordan vi overrøses med pepperkaker og twist i hele desember, over alt!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Syns det er helt lov å kose seg i desember, og en pepperkake eller to daglig gjør ingen skade. Men jeg syns ikke det egner seg i matboksen. Ville heller gitt en pepperkake etter middag eller til Jul i Svingen klokka 18 :-) Anonymkode: 7b0ad...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå