Gå til innhold

Fått dilla på julefilmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for det meste sengeliggende etter en operasjon, og har begynt å se på elendige julefilmer... Og det er mange av dem! 

Tenkte at nå hadde jeg tid til å de en interessant serie eller tre, men nei... Alt jeg gidder å se på er slike feelgood julefilmer.  Og det er overraskende mange som blir laget hvert år 😂

Hva er din guilty pleasure nå før jul? 

Anonymkode: 09046...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg. Tv6 og Fem har de beste dårlige julefimene, jeg koser meg masse - og har også fastslått at å legge marsipan i fryseren ikke redder den fra å bli spist.

Skrevet
17 minutter siden, sug lut skrev:

Samme som deg. Tv6 og Fem har de beste dårlige julefimene, jeg koser meg masse - og har også fastslått at å legge marsipan i fryseren ikke redder den fra å bli spist.

De florer på Netflix og Viaplay også, for oss som ikke har TV 😊 Og dessverre går det litt hardt utover julemarsipanen her også 😁

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De florer på Netflix og Viaplay også, for oss som ikke har TV 😊 Og dessverre går det litt hardt utover julemarsipanen her også 😁

Har bare HBO i øyeblikket og har ikke kommet over noe jeg trengte å se der.

Men du som har Netflix: har den Good luck Charlie It's Christmas?

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Har bare HBO i øyeblikket og har ikke kommet over noe jeg trengte å se der.

Men du som har Netflix: har den Good luck Charlie It's Christmas?

Beklager, de hadde den tidligere, men har fjernet den... 

Skrevet

Til info, tv2 sumo har en gratis prøvemåned. Der er det mange julefilmer 👍🏻Jeg er selv sykmeldt å det går i julefilmer og sofasliting :D

Anonymkode: 57e85...256

Skrevet

Åh, da er vi flere 😁

Hva marsipanen angår klarte jeg å trykke i meg fem(!) sånne poser med nidar smågriser-poser..såeh..ikke ha dårlig samvittighet for marsipanspisingen ;)

Anonymkode: dcd60...417

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, de hadde den tidligere, men har fjernet den... 

Søren, den har jeg bare slumpa til å få sett én gang, da ungen fant den på Disney Channel, men den var så søt og hysterisk at den vil jeg egt ha tilgang på.

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til info, tv2 sumo har en gratis prøvemåned. Der er det mange julefilmer 👍🏻Jeg er selv sykmeldt å det går i julefilmer og sofasliting :D

Anonymkode: 57e85...256

Ja, mannen min abonnerer på sumo, så fikk med meg ar c more var gratis en måned 😉

hi

Skrevet

jeg har sett en del på youtube veldig koselige :) jeg elsker julefilmer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...