Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Herlighet så kleint Anonymkode: 3d216...278
KellyTaylor Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Kleint ja!!! Hvor ha livesendinger? Himmel til gærne kjerringer
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Ja, er noe merkelige greier den FB siden. Tenker de ikke på at «hele verden» kan se de på livesending eller lese hva de skriver....huff... Anonymkode: b32df...618
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 er hønehjørne det samme som kvinneforumet ?=) Anonymkode: d97d1...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå