Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Det er en kjempestart spør du meg 🙌 Anonymkode: 9e5a6...b3f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 De kan jo ikke ze den grenze under vann! Anonymkode: e0523...52a
sug lut Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2017 Det er trist for de få rene utøverne som får starte, men under nøytralt flagg, og det er neppe noe framsteg for verdensfreden, men når man har gått tilbake til gammeløstblokkløsninger med statsdoping er det i alle fall bra at det tas affære.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Joa, men det er jo litt skummelt med tanke på verdensfreden. Jeg tror ikke Putin er videre begeistret akkurat nå... Anonymkode: 81b1a...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå