Gå til innhold

Er alle dyktige arbeidstakere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle rundt meg og som jeg møter er så flinke i jobben sin, alltid pliktoppfyllende og fantastiske. Jeg er god i jobben min, og gjør det jeg skal, men er ikke alltid perfekt, tar bittelitt lengre pause en dag osv. Er alle perfekte i arbeidslivet?

Anonymkode: 210f0...b94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.  Selvsagt.

Anonymkode: 11c1f...672

Skrevet

Nei, jeg er akkurat som deg 😁 kommer koen ganger for sent også. 

Men jobben min består av arbeidsoppgaver, og de leverer jeg alltid innen fristen. 

Anonymkode: d107d...de1

Skrevet

Tja, jeg er faglig sterk, holder meg oppdatert, er selvstendig, har oversikt, leverer alltid innen fristen, er nøye, er på tilbudssida og effektiv, trår til ekstra når det trengs og er lett å ha med å gjøre de aller fleste dager. Innimellom, så har jeg dager der jeg ikke er så effektiv, helst vil mure meg inne på kontoret og slippe å møte noen, ha lunsjpause fra 8.15 til 15.15 og så avspasere resten. Jeg gjør det ikke, men jeg sier gjerne til sjefen at hun ikke får igjen det hun betaler meg for akkurat i dag. Da bare ler hun og sier at det er greit, for hun får mer enn hun betaler for ellers. Så jeg har slett ikke dårlig samvittighet om ei lunsjpause nå og da drar litt ut, eller jeg sjekker mailen i arbeidstida, men jeg gidder ikke gjøre det i smug. 

Skrevet

Tja, jeg er alltid den som kommer sist, og gjerne litt for sent. Er alltid i siste liten og har forsovet meg flere ganger. Jeg er et ustrukturert surrehue som gjør alt i siste liten. Papirarbeidet er det som blir gjort sist, og er det jeg bruker minst tid på. Jeg kan nok fremstå som litt sløv hvis ikke folk kjenner meg.
Men samtidig så er jeg veldig god på det jeg gjør og den praktiske siden av arbeidet er jeg veldig pliktoppfyllende med. Jeg får tilbakemelding på at jeg er en god mellomleder som er lett å jobbe med, at de får lov til å gjøre det de er gode på, at de sine meninger og innspill blir verdsatt, og at jeg tar støyten for de når det trengs. Jeg tar ikke lengre pause uten at det er avtalt og alle får det. Å ta lenger pause uten å ha gjort det, går utover de jeg jobber med. Og som alle andre har jeg gode og dårlige dager.

Anonymkode: 27771...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...