Tuttia Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Samboeren min ga meg en tidlig julegave, en reise til london.. jeg ble glad og skuffet på samme tid og prøver jeg å prate om det som plager/ bekymrer meg så blir han sint. Jeg har en sønn på 4 år ( fra et tidligere forhold) som ikke får bli med på turen og jeg har en sønn på 7 mnd som jeg ammer ennå. ønsket er å dra tilbake til london uten barn.. vi har diskutert london mange ganger og han vet at jeg ikke vil dra med barna. Og hvis vi skal ha en familie ferie så skal også 4åringen min bli med. Hva skal jeg gjøre ??? ... jeg skulle bare ønske at han kunne ha planlagt ferien med meg og ikke hatt det så J***a travelt med å dra....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 de kan være hos besteforeldre, barnet på 7mnd kan få flaske de dagene , så koselig og fint gjort av samboeren Anonymkode: cdd2f...4ae
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Har han bestilt tur inkludert babyen, men uten 4-åringen? Jeg kunne nok dratt på en slik tur, bare snakket lite om det til eldstemann og heller sagt at nå skal dere på en tur som er kjedelig for barn for dere skal bare se i butikker og handle julegaver, men til neste år skal dere til legoland (eller hva det måtte være) sammen med han. Har han bestilt tur til bare dere voksne uten babyen også? Da hadde jeg ikke dratt, jeg reiser ikke fra en baby en hel helg. Anonymkode: 6840e...3ff
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Dere har diskutert det mange ganger, og han vet at du ikke vil dra uten barna...men så bestiller han tur og forventer at det er uten barn allikevel?! ...da viser han jo ikke at han lytter 🤔 Uansett om man kan løse det praktiske så syntes jeg det er dårlig å ikke høre når dere har snakket om det. Hadde blitt sur/lei meg. Anonymkode: a966a...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå