Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Å bli sammen med xen igjen/ vurderer det og tenker på det. Vi var sammen i 6 år. Ble slutt fordi vi kræsjet helt. Han har sider som jeg ikke er så fornøyd med og omvendt. Altså sånn mann irriterer seg over🙈 Altså hva mener dere om å gå tilbake til hverandre igjen? Tror nok jeg vil fram til➡️ hva bør man gjøre for å få en god endring for å unngå de samme fellene.... Hva er det som gjør at folk kommer sammen igjen og får det mye bedre?? Noen med gode erfaringer Hi Anonymkode: ed73f...e41
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å bli sammen med xen igjen/ vurderer det og tenker på det. Vi var sammen i 6 år. Ble slutt fordi vi kræsjet helt. Han har sider som jeg ikke er så fornøyd med og omvendt. Altså sånn mann irriterer seg over🙈 Altså hva mener dere om å gå tilbake til hverandre igjen? Tror nok jeg vil fram til➡️ hva bør man gjøre for å få en god endring for å unngå de samme fellene.... Hva er det som gjør at folk kommer sammen igjen og får det mye bedre?? Noen med gode erfaringer Hi Anonymkode: ed73f...e41 Antakeligvis er det deg det er noe I veien med og du må endre deg selv. Å BLI irritert er den som blir irritert sin feil Anonymkode: aae69...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå