Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Holdet en knapp på Halvor eller Eunike men håper det blir Camilla. Anonymkode: 96fde...028
Fandens Oldemor Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Tror det blir Halvor, han er nok hakket flinkere enn alle de andre. Heier ikke på noen av de som er igjen nå, men håper likevel at det ikke blir Eunike eller Camilla. Blir det Eunike, kan det hende jeg aldri makter å se Farmen igjen (noe som sikkert er like greit).
Lessismore Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Jeg liker Eunike, jeg. Syns hun er et friskt pust. Håper likevel Camilla vinner, hun er jo helt rå!
Førstemann Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Realistisk sett så blir det vel Halvor, men jeg håper på Eunike.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Bor i ei lita bygd i Østerdalen...Vanskelig å dekke over at du er vinner av Farmen vet du....Når alle kjenner alle.....Anonymkode: 0ee74...26b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Tror Halvor vinner, men heier på Eunike eller Camilla☺ Anonymkode: 4db04...ac4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 Jeg blir veldig skuffet hvis Amalie kommer til finalen, da blir jeg skikkelig trist! Håper Camilla vinner tror jeg. Men det er egentlig samme hvem det er, bare ikke Amalie! Anonymkode: f0e20...91c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor i ei lita bygd i Østerdalen...Vanskelig å dekke over at du er vinner av Farmen vet du....Når alle kjenner alle..... Anonymkode: 0ee74...26b Vet ikke hvem av dem som kommer fra Østerdalen engang jeg. Annet enn at det ikke er Amalie. Kanskje ikke Eunike heller... Anonymkode: 08ba5...799
Pengetreet Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Tror og håper Halvor vinner. Han fra Østerdalen... Til å være flink, så synes jeg at han har vært den mest reale og rettskafne. De andre tre synes jeg ikke så mye om, dessverre. Litt mye drama.
Pengetreet Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Pengetreet skrev: Tror og håper Halvor vinner. Han fra Østerdalen... Til å være flink, så synes jeg at han har vært den mest reale og rettskafne. De andre tre synes jeg ikke så mye om, dessverre. Litt mye drama. I tillegg til å være flink, skulle det stå.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Bor i ei lita bygd i Østerdalen...Vanskelig å dekke over at du er vinner av Farmen vet du....Når alle kjenner alle..... Anonymkode: 0ee74...26b Tuller du nå??? Anonymkode: 81ac5...cb8
Dame_82 Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 Stemmer det.. vanskelig for en bjønn fra Østerdalen å skjule det :-)
Twintipp Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 Halvor. Og herregud for et brøl det kommer til å bli! Dog, om det blir han er det virkelig fortjent. Han har jo ikke vært tørr i luggen siden han ankom farmengården.
Østerdølen Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 Jeg har også hørt rykter på bygda,som sier at det er en viss "bjønn" som går seirende av i årets Farmen,i hvertfall.... Er vi mange fra Østerdalen her inne,eller?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 Det bør, ut i fra arbeidsinnsats, dyktighet og kunnskap, være Halvor.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 Nå ble jeg dritsur... nødvendig å si det om dere vet det da?????? Anonymkode: 81ac5...cb8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg dritsur... nødvendig å si det om dere vet det da?????? Anonymkode: 81ac5...cb8 Du vet, det får dem til å føle seg litt viktige. Litt sånn at de betyr noe her i verden. Du får prøve å tilgi dem, de skjønner ikke bedre. Håpe jeg. Anonymkode: 741e7...15d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg dritsur... nødvendig å si det om dere vet det da?????? Anonymkode: 81ac5...cb8 Du får se på det som rykter, det er jo dét det er. Anonymkode: a9171...04f
Lessismore Skrevet 5. desember 2017 #19 Skrevet 5. desember 2017 Tipper de samme ryktene går i hjembygdene til de andre deltagerne og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå