Gå til innhold

Hvem tror du vinner Farmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdet en knapp på Halvor eller Eunike men håper det blir Camilla.

Anonymkode: 96fde...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir Halvor, han er nok hakket flinkere enn alle de andre. Heier ikke på noen av de som er igjen nå, men håper likevel at det ikke blir Eunike eller Camilla. Blir det Eunike, kan det hende jeg aldri makter å se Farmen igjen (noe som sikkert er like greit). 

Skrevet

Jeg liker Eunike, jeg. Syns hun er et friskt pust. Håper likevel Camilla vinner, hun er jo helt rå!

Skrevet

Realistisk sett så blir det vel Halvor, men jeg håper på Eunike.

Skrevet

Bor i ei lita bygd i Østerdalen...Vanskelig å dekke over at du er vinner av Farmen vet du....Når alle kjenner alle.....:nigo:

Anonymkode: 0ee74...26b

Skrevet

Tror Halvor vinner, men heier på Eunike eller Camilla☺

Anonymkode: 4db04...ac4

Skrevet

Jeg blir veldig skuffet hvis Amalie kommer til finalen, da blir jeg skikkelig trist! Håper Camilla vinner tror jeg. Men det er egentlig samme hvem det er, bare ikke Amalie!

Anonymkode: f0e20...91c

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor i ei lita bygd i Østerdalen...Vanskelig å dekke over at du er vinner av Farmen vet du....Når alle kjenner alle.....:nigo:

Anonymkode: 0ee74...26b

Vet ikke hvem av dem som kommer fra Østerdalen engang jeg. Annet enn at det ikke er Amalie. Kanskje ikke Eunike heller...

Anonymkode: 08ba5...799

Skrevet

Tror og håper Halvor vinner. Han fra Østerdalen... Til å være flink, så synes jeg at han har vært den mest reale og rettskafne.

De andre tre synes jeg ikke så mye om, dessverre. Litt mye drama.

Skrevet
Akkurat nå, Pengetreet skrev:

Tror og håper Halvor vinner. Han fra Østerdalen... Til å være flink, så synes jeg at han har vært den mest reale og rettskafne.

De andre tre synes jeg ikke så mye om, dessverre. Litt mye drama.

I tillegg til å være flink, skulle det stå.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bor i ei lita bygd i Østerdalen...Vanskelig å dekke over at du er vinner av Farmen vet du....Når alle kjenner alle.....:nigo:

Anonymkode: 0ee74...26b

Tuller du nå???

Anonymkode: 81ac5...cb8

Skrevet

Stemmer det.. vanskelig for en bjønn fra Østerdalen å skjule det :-)

Skrevet

Halvor. Og herregud for et brøl det kommer til å bli! 

Dog, om det blir han er det virkelig fortjent. Han har jo ikke vært tørr i luggen siden han ankom farmengården.

Skrevet

Jeg har også hørt rykter på bygda,som sier at det er en viss "bjønn" som går seirende av i årets Farmen,i hvertfall....

Er vi mange fra Østerdalen her inne,eller?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det bør, ut i fra arbeidsinnsats, dyktighet og kunnskap, være Halvor.

Skrevet

Nå ble jeg dritsur... nødvendig å si det om dere vet det da??????

Anonymkode: 81ac5...cb8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg dritsur... nødvendig å si det om dere vet det da??????

Anonymkode: 81ac5...cb8

Du vet, det får dem til å føle seg litt viktige. Litt sånn at de betyr noe her i verden. 

Du får prøve å tilgi dem, de skjønner ikke bedre. Håpe jeg. 

Anonymkode: 741e7...15d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg dritsur... nødvendig å si det om dere vet det da??????

Anonymkode: 81ac5...cb8

Du får se på det som rykter, det er jo dét det er.

Anonymkode: a9171...04f

Skrevet

Tipper de samme ryktene går i hjembygdene til de andre deltagerne og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...