Gå til innhold

Hetetokter og merkelig mentruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var kort og svakere enn normalt. Min pleier å være regelmessig både i lengde og mengde. Pleier å vare i 6 dager, varte i ca 4. Har også hatt mye hetetokter i det siste, blir glovarm og svetter. Kan det ha en sammenheng med stress? Er under 30 år å overgangsalder er lite sannsynlig. Alle blodprøver er normale bortsett fra folat

Anonymkode: 9d4b6...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var kort og svakere enn normalt. Min pleier å være regelmessig både i lengde og mengde. Pleier å vare i 6 dager, varte i ca 4. Har også hatt mye hetetokter i det siste, blir glovarm og svetter. Kan det ha en sammenheng med stress? Er under 30 år å overgangsalder er lite sannsynlig. Alle blodprøver er normale bortsett fra folat

Kan du være gravid?

Anonymkode: 965f7...b7c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du være gravid?

Anonymkode: 965f7...b7c

Nei, har hatt mensen. Og negative tester 

Skrevet

Regner med at symptomene på menopause kan gå over I "det vanlige livet"? 😂 for jeg har mange som stemmer overens med det. Bla.a flere allergier :o

Så ja.. Flere allergier. Bla.a matvareallergier som jeg aldri har slitt med før. Humørsvingninger. Angst. Dårlige negler. Brennende tunge. Konsentrasjonsvansker. Svimmelhet. Kvalme og magrvondt. Hårforandring. Hetetokter. Rar mens. Irritabilitet. Kløende hud. Leddsmerter. Hukommelsestap. Humørsvingninger. Muskelspenning. Nattesvette. Søvnforstyrrelse  ( :( ). 

Men alt det kan vel være stressrelatert og?

Skrevet

Tidlig menopause, altså en hormonell forstyrrelse.

Anonymkode: 51c88...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...