Gå til innhold

Jeg har så lyst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å møte noen som jeg ikke kjenner fra før, som jeg får en intens kjemi med og som jeg har et one night stand med..

Så det..

Er i et forhold som er ment å vare for livet, så det kommer aldri til å skje.. Men fy fader..det hadde vært bra. 

Det er noe med det å oppleve noe for første gang, følelsesrushet.. 

Anonymkode: 6be07...929

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med rollespill med mannen din?

kle dere opp litt, møtes på et helt nytt sted. lat som dere ikke kjenner hverandre og knull på dass.

start der før du gjør noe du vil angre på.

Anonymkode: 024f4...49c

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kle dere opp litt, møtes på et helt nytt sted. lat som dere ikke kjenner hverandre og knull på dass.

Eeeh....hun fantaserer om en hun ikke kjenner fra før. Rollespill med mannen er jo langt ifra det samme 🙈

Anonymkode: f9aed...14d

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eeeh....hun fantaserer om en hun ikke kjenner fra før. Rollespill med mannen er jo langt ifra det samme 🙈

Anonymkode: f9aed...14d

Det er selvfølgelig ikke det samme, men det er det nærmeste hun kommer uten å være utro... 

Anonymkode: 12f12...24e

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det funker ikke for meg..

Men kommer ikke til å gjøre noe som jeg angrer på.. lever bare med den overveldende følelsen av og til.

Jeg og mannen fungerer som mann og kone og mamma og pappa til barna våre. Men spenningen er borte, vi er mer som venner føles det av og til.. Vi kjenner hverandre for godt, tror jeg. Den seksuelle kjemien forsvant.

HI

Anonymkode: 6be07...929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...