Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Til å møte noen som jeg ikke kjenner fra før, som jeg får en intens kjemi med og som jeg har et one night stand med.. Så det.. Er i et forhold som er ment å vare for livet, så det kommer aldri til å skje.. Men fy fader..det hadde vært bra. Det er noe med det å oppleve noe for første gang, følelsesrushet.. Anonymkode: 6be07...929
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 hva med rollespill med mannen din? kle dere opp litt, møtes på et helt nytt sted. lat som dere ikke kjenner hverandre og knull på dass. start der før du gjør noe du vil angre på. Anonymkode: 024f4...49c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: hva med rollespill med mannen din? kle dere opp litt, møtes på et helt nytt sted. lat som dere ikke kjenner hverandre og knull på dass. start der før du gjør noe du vil angre på. Anonymkode: 024f4...49c Eeeh....hun fantaserer om en hun ikke kjenner fra før. Rollespill med mannen er jo langt ifra det samme 🙈 Anonymkode: f9aed...14d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eeeh....hun fantaserer om en hun ikke kjenner fra før. Rollespill med mannen er jo langt ifra det samme 🙈 Anonymkode: f9aed...14d Det er selvfølgelig ikke det samme, men det er det nærmeste hun kommer uten å være utro... Anonymkode: 12f12...24e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: hva med rollespill med mannen din? kle dere opp litt, møtes på et helt nytt sted. lat som dere ikke kjenner hverandre og knull på dass. start der før du gjør noe du vil angre på. Anonymkode: 024f4...49c Det funker ikke for meg.. Men kommer ikke til å gjøre noe som jeg angrer på.. lever bare med den overveldende følelsen av og til. Jeg og mannen fungerer som mann og kone og mamma og pappa til barna våre. Men spenningen er borte, vi er mer som venner føles det av og til.. Vi kjenner hverandre for godt, tror jeg. Den seksuelle kjemien forsvant. HI Anonymkode: 6be07...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå