Gå til innhold

Er det priskrig nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På hva da i såfall?

Anonymkode: c03f4...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dildoer. Kjøp 2 betal for 3

Anonymkode: aef44...641

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dildoer. Kjøp 2 betal for 3

Anonymkode: aef44...641

Så kul du er som har så god humor 

Anonymkode: c03f4...8b9

Skrevet

Jeg har ikke sett noe på verken kiwi eller rema, og går og titter på de typiske varene det pleier å bli priskrig på. Men det starter nok snart, så er bare å følge med.

Anonymkode: 340c7...bd1

Skrevet

Melkehjerter har gått ned 3kr forgje uke ☺️ Fått inn store paller med den sjokoladen og, så lukter muffins lang veg 😄 

Anonymkode: cda3e...44e

Skrevet

Jeg vil ikke ha priskrig!!! 

Anonymkode: adb81...8fd

Skrevet

Jesus. Har du ikke annet å bry deg om? Priskrig er det mest vulgære uttrykket for din totale mangel på dybde.

Anonymkode: 45e9d...254

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jesus. Har du ikke annet å bry deg om? Priskrig er det mest vulgære uttrykket for din totale mangel på dybde.

Anonymkode: 45e9d...254

Jøss, hvem beit deg i tåa? Priskrig er supert, spesielt for oss som ikke har penger til å gi barna en normal jul.

Hvis det er noen som mangler dybde, så er det de som ikke tror det finnes fattigdom i Norge. Slutt å være så inni hampen navlebeskuende.

 

Anonymkode: 7b347...1f9

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, hvem beit deg i tåa? Priskrig er supert, spesielt for oss som ikke har penger til å gi barna en normal jul.

Hvis det er noen som mangler dybde, så er det de som ikke tror det finnes fattigdom i Norge. Slutt å være så inni hampen navlebeskuende.

 

Anonymkode: 7b347...1f9

Tror ikke på deg. Du er bare tom for annet innhold og da er tilbudspriser og priskrig på unødvendigheter greit å ha.

Anonymkode: 45e9d...254

Skrevet

Bakeark 5 kr på Meny

Anonymkode: 37eec...9c8

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bakeark 5 kr på Meny

Anonymkode: 37eec...9c8

De koster er femmer på rema hele året.

Anonymkode: a8759...84c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke på deg. Du er bare tom for annet innhold og da er tilbudspriser og priskrig på unødvendigheter greit å ha.

Anonymkode: 45e9d...254

I rest my case.

Anonymkode: 7b347...1f9

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De koster er femmer på rema hele året.

Anonymkode: a8759...84c

Som jeg skrev, dette er Meny.

Anonymkode: 37eec...9c8

Skrevet

Skal de ha priskrig i år da? Mente jeg hadde lest at de ville ikke det mer

Anonymkode: 64435...a5b

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal de ha priskrig i år da? Mente jeg hadde lest at de ville ikke det mer

Anonymkode: 64435...a5b

Noe blir det helt sikkert, alle kjedene vil ha den billigste kurven med julemat.

Men det kan hende de legger seg på lik pris når den blir lav nok istedenfor å gå lavere og lavere til langt under innkjøpspris.

Anonymkode: e21cd...05a

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal de ha priskrig i år da? Mente jeg hadde lest at de ville ikke det mer

Anonymkode: 64435...a5b

Det sier di hvert år ☺️

Anonymkode: cda3e...44e

Skrevet

Priskrig ruler! Digger å kjøpe billig edamer ost og kvikklunsj 👍🏼👍🏼

Anonymkode: ec633...af3

Skrevet

Håper det blir priskrig!! For en fattig alenemor som meg, hadde det vært veldig greit å kanskje kunne unne seg noe ekstra!!

Anonymkode: 16553...bdc

Skrevet

Tipper det begynner å skje noe til helgen. Følg med fra torsdagen :)

Skrevet
På 4.12.2017 den 8.54, Anonym bruker skrev:

Jøss, hvem beit deg i tåa? Priskrig er supert, spesielt for oss som ikke har penger til å gi barna en normal jul.

Hvis det er noen som mangler dybde, så er det de som ikke tror det finnes fattigdom i Norge. Slutt å være så inni hampen navlebeskuende.

 

Anonymkode: 7b347...1f9

Ikke meg du skrev dette svaret til, men må bare blande meg inn.

Jeg er helt uenig med deg, selv om jeg har ekstremt dårlig råd. Fordi disse idiotiske priskrigene så blir matvarene og andre husholdningsprodukter dyrere HELE året enn de hadde trengt å være. Så for oss med dårlig råd ville det vært langt bedre med billigere varer hele året enn bare akkurat nå, som gjør at vi betaler mer hver eneste gang vi handler resten av året.

Mulig du nå mener jeg likevel er navlebeskuende og mangler dybde, eller kanskje du mener jeg ikke er fattig nok. Jeg lever på mindre enn sosialkontorets minstesats for livsopphold. Det mener jeg er fattig nok. Og jeg gremmes over priskrigen hvert år!

Det er ikke mulig å produsere matvarer til slike latterlig lave priser som det har vært på butikkene de siste årene før jul. Slike lave priser på mat er med på å undergrave matprodusentenes anerkjennelse for den viktige jobben de har, det undergraver bærekraftig/miljøvennlig jordbruk og det undergraver definitivt dyrevelferd. Gjennom hele året er det ikke de som produserer maten vår som får særlig penger for antall timer de legger ned, det er det de store butikkjedene som gjør. Og når de store butikkene/kjedene kaster nesten gratis mat etter folk i flere uker før jul, da setter de opp prisen på ALT ellers i året - det innrømmet de jo i fjor!

Priskrigen tilbyr masse usunn mat nesten gratis. Jeg vil langt heller handle sunne grønnsaker, frukt, kjøtt og fisk til litt billigere priser hele året.

Men hva forstår vel jeg, som riktignok er fattig (men kanskje ikke fattig nok i din standard) og ikke har dybde...

 

Anonymkode: 3ad01...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...