Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 På hva da i såfall? Anonymkode: c03f4...8b9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Dildoer. Kjøp 2 betal for 3 Anonymkode: aef44...641
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dildoer. Kjøp 2 betal for 3 Anonymkode: aef44...641 Så kul du er som har så god humor Anonymkode: c03f4...8b9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Jeg har ikke sett noe på verken kiwi eller rema, og går og titter på de typiske varene det pleier å bli priskrig på. Men det starter nok snart, så er bare å følge med. Anonymkode: 340c7...bd1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Melkehjerter har gått ned 3kr forgje uke ☺️ Fått inn store paller med den sjokoladen og, så lukter muffins lang veg 😄 Anonymkode: cda3e...44e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Jeg vil ikke ha priskrig!!! Anonymkode: adb81...8fd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Jesus. Har du ikke annet å bry deg om? Priskrig er det mest vulgære uttrykket for din totale mangel på dybde. Anonymkode: 45e9d...254
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jesus. Har du ikke annet å bry deg om? Priskrig er det mest vulgære uttrykket for din totale mangel på dybde. Anonymkode: 45e9d...254 Jøss, hvem beit deg i tåa? Priskrig er supert, spesielt for oss som ikke har penger til å gi barna en normal jul. Hvis det er noen som mangler dybde, så er det de som ikke tror det finnes fattigdom i Norge. Slutt å være så inni hampen navlebeskuende. Anonymkode: 7b347...1f9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, hvem beit deg i tåa? Priskrig er supert, spesielt for oss som ikke har penger til å gi barna en normal jul. Hvis det er noen som mangler dybde, så er det de som ikke tror det finnes fattigdom i Norge. Slutt å være så inni hampen navlebeskuende. Anonymkode: 7b347...1f9 Tror ikke på deg. Du er bare tom for annet innhold og da er tilbudspriser og priskrig på unødvendigheter greit å ha. Anonymkode: 45e9d...254
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 Bakeark 5 kr på Meny Anonymkode: 37eec...9c8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bakeark 5 kr på Meny Anonymkode: 37eec...9c8 De koster er femmer på rema hele året. Anonymkode: a8759...84c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke på deg. Du er bare tom for annet innhold og da er tilbudspriser og priskrig på unødvendigheter greit å ha. Anonymkode: 45e9d...254 I rest my case. Anonymkode: 7b347...1f9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: De koster er femmer på rema hele året. Anonymkode: a8759...84c Som jeg skrev, dette er Meny. Anonymkode: 37eec...9c8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 Skal de ha priskrig i år da? Mente jeg hadde lest at de ville ikke det mer Anonymkode: 64435...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #15 Skrevet 4. desember 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal de ha priskrig i år da? Mente jeg hadde lest at de ville ikke det mer Anonymkode: 64435...a5b Noe blir det helt sikkert, alle kjedene vil ha den billigste kurven med julemat. Men det kan hende de legger seg på lik pris når den blir lav nok istedenfor å gå lavere og lavere til langt under innkjøpspris. Anonymkode: e21cd...05a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #16 Skrevet 4. desember 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal de ha priskrig i år da? Mente jeg hadde lest at de ville ikke det mer Anonymkode: 64435...a5b Det sier di hvert år ☺️ Anonymkode: cda3e...44e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #17 Skrevet 4. desember 2017 Priskrig ruler! Digger å kjøpe billig edamer ost og kvikklunsj 👍🏼👍🏼 Anonymkode: ec633...af3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #18 Skrevet 4. desember 2017 Håper det blir priskrig!! For en fattig alenemor som meg, hadde det vært veldig greit å kanskje kunne unne seg noe ekstra!! Anonymkode: 16553...bdc
KellyTaylor Skrevet 4. desember 2017 #19 Skrevet 4. desember 2017 Tipper det begynner å skje noe til helgen. Følg med fra torsdagen
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #20 Skrevet 5. desember 2017 https://e24.no/naeringsliv/rema-1000/eksperter-tror-priskrig-er-like-rundt-hjoernet/24202263 Anonymkode: 64435...a5b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #21 Skrevet 5. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://e24.no/naeringsliv/rema-1000/eksperter-tror-priskrig-er-like-rundt-hjoernet/24202263 Anonymkode: 64435...a5b Så bra! Da får vi bare følge med! Anonymkode: c03f4...8b9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #22 Skrevet 5. desember 2017 På 4.12.2017 den 8.54, Anonym bruker skrev: Jøss, hvem beit deg i tåa? Priskrig er supert, spesielt for oss som ikke har penger til å gi barna en normal jul. Hvis det er noen som mangler dybde, så er det de som ikke tror det finnes fattigdom i Norge. Slutt å være så inni hampen navlebeskuende. Anonymkode: 7b347...1f9 Ikke meg du skrev dette svaret til, men må bare blande meg inn. Jeg er helt uenig med deg, selv om jeg har ekstremt dårlig råd. Fordi disse idiotiske priskrigene så blir matvarene og andre husholdningsprodukter dyrere HELE året enn de hadde trengt å være. Så for oss med dårlig råd ville det vært langt bedre med billigere varer hele året enn bare akkurat nå, som gjør at vi betaler mer hver eneste gang vi handler resten av året. Mulig du nå mener jeg likevel er navlebeskuende og mangler dybde, eller kanskje du mener jeg ikke er fattig nok. Jeg lever på mindre enn sosialkontorets minstesats for livsopphold. Det mener jeg er fattig nok. Og jeg gremmes over priskrigen hvert år! Det er ikke mulig å produsere matvarer til slike latterlig lave priser som det har vært på butikkene de siste årene før jul. Slike lave priser på mat er med på å undergrave matprodusentenes anerkjennelse for den viktige jobben de har, det undergraver bærekraftig/miljøvennlig jordbruk og det undergraver definitivt dyrevelferd. Gjennom hele året er det ikke de som produserer maten vår som får særlig penger for antall timer de legger ned, det er det de store butikkjedene som gjør. Og når de store butikkene/kjedene kaster nesten gratis mat etter folk i flere uker før jul, da setter de opp prisen på ALT ellers i året - det innrømmet de jo i fjor! Priskrigen tilbyr masse usunn mat nesten gratis. Jeg vil langt heller handle sunne grønnsaker, frukt, kjøtt og fisk til litt billigere priser hele året. Men hva forstår vel jeg, som riktignok er fattig (men kanskje ikke fattig nok i din standard) og ikke har dybde... Anonymkode: 3ad01...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå